Mazda vytvořila billboard, za kterým se každý otočí

8. 3. 2017 | Milada Zemanová
Mazda přišla s billboardem, za kterým se (skoro) každý otočí. Navíc počet otočení kolemjdoucích ještě spočítá.

Interaktivní reklamy jsou stále více populární a Mazda přichází s řešením, které počítá, kdykoliv se někdo ohlédne za jejím billboardem.

Pro tuto kampaň využívá davovou detekci a také metodu rozpoznávání obličeje.

Billboard byl nainstalován v budově Royal Bank Plaza v Torontu. Kampaň, která byla uveřejněna při příležitosti mezinárodní kanadské automobilové show, zachycuje 15sekundové video, na kterém je ukázán zcela nový model MX-5 RF z různých úhlů.

Zakázkový software umožňuje na počítadle evidovat každé podívání se kolemjdoucích na automobil. Toto počítadlo je po celou dobu viditelné na billboardu a jen během prvních dvou dní se počet „zírání“ vyšplhal na 15 000. Na samotný billboard se můžete podívat ve videu níže.

Tato kampaň vyžaduje hodně zdrženlivosti a respektu k publiku, uvedl pro portál Adweek Ari Elkouby, kreativní ředitel agentury J. Walter Thompson Canada, která stojí za celým nápadem. Elkouby dále vysvětluje: „Komplikovaná zpráva by v přeplněné hale nezaujala, takže jsme se snažili připravit sdělení co nejkratší, ale zároveň takové, které bude neustále předávat požadovanou informaci.

Zmíněné požadované sdělení se samozřejmě snaží představit přednosti nového automobilu a cílit na potenciální zákazníky. A právě potenciálních zákazníků je budově Royal Bank Plaza celá řada. Vincent Reboul, ředitel marketingu Mazda Canada, uvedl, že typickým zákazníkem pro tento automobil je „empty-nester” (znuděný usedlík), který hledá zábavu, auto se dvěma sedadly, které bude řídit o víkendech. Současně ale dodává, že vzhledem ke  skutečnosti, že Mazda MX-5 nabízí vysokou bezpečnost a pohodlí, je alternativou i pro řidiče, kteří hledají automobil pro každodenní jízdu.


Zdroje: Adweek, Strategyonline

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.