McDonald´s: „vyhrajte“ si oběd!

6. 6. 2011 | KuL
McDonald´s spustil ve Švédsku interaktivní video billboardovou kampaň, která umožňuje hrát kolemjdoucím digitální hru.

McDonald´s spustil ve Švédsku interaktivní video billboardovou kampaň, která umožňuje hrát kolemjdoucím digitální hru. Vítězové získají jídlo zdarma v nedaleké restauraci McDonald´s. Billboard zábavnou formou přivádí zákazníky k tomu, aby si svoji večeři či oběd doslova „vyhráli“. Kdokoli může díky 30 vteřinám jednoduché hry získat občerstvení úplně zadarmo.

Systémoví konstruktéři navrhli hru s názvem Pick n´ Play tak, aby její začátek byl co nejjednodušší. Zájemci nemusí stahovat žádné aplikace, stačí, když zadají pouze URL adresu do vyhledávače svých mobilních telefonů. Jakmile geolokační zařízení smartphonu potvrdí, že se hráč nachází v dané oblasti, hra může začít. Hráč ovládá hru na billboardu pomocí dotykové obrazovky svého smartphonu.

Již jsme slyšeli o interaktivních video billboardech, které využívají rozšířené reality, ale kombinace interaktivního hracího billboardu a možnosti okamžité výhry produktu je nová. Rozhodně není pochyb o tom, že se nápad začne i šířit i mimo švédskou domovinu.

 

Zdroj: www.mashable.com
 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.