Mezinárodní festival reklamy přiváží hvězdy

8. 4. 2010 | TMJ
PIAF (Prague International Advertising Festival) přiváží do Prahy špičkové světové odborníky ověnčené mnoha mezinárodními cenami. Během třídenního konferenčního programu vystoupí třicítka převážně zahraničních odborníků v koncentraci dosud v České republice nevídané. Legenda americké reklamy – Pete Favat, kreativní ředitel agentury Arnold, vystoupí s vlastním blokem, navíc se zúčastní diskuse o budování mezinárodních značek. President Saatchi&Saatchi United Kingdom z Londýna Chris Chalk představí originální koncept budování značky „Love Marks“. Speciální blok bude věnován současné a budoucí podobě product placementu v evropských televizích.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Praha, 8.4.2010 - PIAF (Prague International Advertising Festival) přiváží do Prahy špičkové světové odborníky ověnčené mnoha mezinárodními cenami. Během třídenního konferenčního programu vystoupí třicítka převážně zahraničních odborníků v koncentraci dosud v České republice nevídané. Podrobnosti o programu lze najít na www.piaf.cz.

Legenda americké reklamy – Pete Favat, kreativní ředitel agentury Arnold, vystoupí s vlastním blokem, navíc se zúčastní diskuse o budování mezinárodních značek. President Saatchi&Saatchi United Kingdom z Londýna Chris Chalk představí originální koncept budování značky „Love Marks“. Speciální blok bude věnován současné a budoucí podobě product placementu v evropských televizích. Nejasnou legislativní situaci a představy českých televizí budou komentovat právní experti a obchodní ředitelé ČT a televize NOVA. Blok odstartuje prezentace Lidia Lukes, přední evropské odbornice na product placement (pracovala na filmech jako Fantom v opeře, Mission Impossible, První rytíř ad.).

Internet a nová média proměňují podobu reklamy i vztah zadavatelů a zákazníků. O různých aspektech této proměny budou hovořit mimo jiné globální ředitel mediální agentury Steve King ZenithOptiMedia. O reklamě na hraně – legislativních i etických limitech, samoregulaci a trendech v jednotlivých zemích bude hovořit Laure Alexandre z European Advertising Standards Authority. O dopadu regulace a samoregulace na současnou reklamu budou mimo jiné diskutovat Mathias Schmidt – partner agentury Scholz and Friends, kreativní ředitel McCann Erickson pro iberijskou oblast Pedro Pina a kreativní ředitel BBDO Španělsko Siscu Molina.

PIAF představí i nejprestižnější rating reklamních agentur. Tvůrci Gunn Reportu se s návštěvníky festivalu podělí o metody sestavování tohoto žebříčku.

Speciální diskusní blok bude věnován pivní reklamně. Při této příležitosti znovu do Prahy přicestuje někdejší ředitel Plzeňského Prazdroje Mike Short. V roli mezinárodního ředitele SABMiller pro oblast samoregulace představí na příkladech přístup k marketingové komunikaci z pohledu globálního hráče na světovém pivním trhu. Svoji sbírku pivní reklamy bude komentovat odborník na gastronomii a komunikaci Pavel Maurer.

Vedle pracovního programu nabídne festival i večerní společenský program a pro zájemce sobotní návštěvu pivovaru.

PIAF (Prague International Advertising Festival) je mezinárodní festival reklamy, jehož první ročník se uskuteční ve dnech 19. – 21. května 2010 v paláci Žofín. V Praze se setkají odborníci v oblasti reklamy a marketingu z celého světa. Program festivalu sestává ze soutěže reklamních děl a řady přednášek na odborná témata. Prezidentem mezinárodní poroty je Tim Delaney, zakladatel a CEO mezinárodní agentury Leagas Delaney. Pořadatelem je akciová společnost PIAF. Ředitelem festivalu je Marek Hlavica, programovým ředitelem Václav Sochor. Partnery PIAF jsou Asociace reklamních agentur a sekce zadavatelů reklamy Českého sdružení pro značkové výrobky.
Zlaté, stříbrné a bronzové ceny se budou vyhlašovat v následujících kategoriích:

  • Video PIAF Award - tv, kino, online spot
  • Audio PIAF Award - rádio, online audio reklama
  • Print PIAF Award - print
  • OOH PIAF Award - poster, billboard, jakákoli venkovní reklama
  • Online PIAF Award - nejlepší internetová reklama
  • Design PIAF Award - packaging, design v mkt. komunikaci
  • Innovation PIAF Award - nejoriginálnější kampaň, reklama
  • Campaign PIAF Award - „integrovaná“ cena za nejlepší využití různých mediatypů pro crossmediální kampaň
  • Best Beer Ad PIAF Award - nejlepší reklama na pivo
  • Pro-bono PIAF Award - sociální reklama. Nemůže vyhrát Grand Prix a nemůže být přihlášena do jiných kategorií
  • Grand Prix PIAF Award - absolutní vítěz ročníku. Cena nemusí být udělena
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.