Mixit.cz utržil za rok čtvrt miliardy a expanduje do Maďarska

28. 5. 2019 | redakce
Dle vlastní chuti namíchané müsli frčí. V uplynulém fiskálním roce Mixit.cz utržil 248 milionů korun, o 28 % více v meziročním srovnání.


Zakladatelé Mixitu Martin Wallner a Tomáš Huber. Zdroj: Mixit

V předvánoční špičce z michelské výroby odcházelo vůbec poprvé v historii Mixit.cz více než 10 000 tubusů müsli a kaší denně a firma dosáhla v uplynulém fiskálním roce na tržby bezmála 250 milionů Kč. I po osmi letech existence se Mixitu podařilo opět dosáhnout růstu o desítky procent a letos chce růst udržet i díky aktuální zahraniční expanzi.

„V uplynulém roce jsme se soustředili především na naši centralizovanou výrobu a expedici. Instalovali jsme dvě nové výrobní linky a změnami v procesech se nám podařilo stlačit chybovost blízko k nule. Díky časovým i finančním investicím do těchto oblastí se nám podařilo výrobní kapacity navýšit tak, že jsme mohli využít naplno potenciál předvánoční špičky a navíc jsme si ověřili, že zvládneme i další růst,” shrnuje Martin Wallner, spoluzakladatel Mixit.cz uplynulý fiskální rok. V číslech to znamená:

    • Rekordní tržby -  248 milionů Kč
    • V nejsilnější den roku vyřízeno 3400 objednávek za den
    • Růst tržeb o 28 % oproti předcházejícímu fiskálnímu roku

Růst se Mixitu daří dosahovat díky rozšiřování produktových řad a obměně nabídky. Za uplynulý rok Mixit představil 43 nových produktů a 3 úplně nové produktové řady - oříšková másla Mixitelly, nápoje Drink Mixit a slanou oříškovou řadu. V nových produktech Mixit propojuje chuť, která je vždy na prvním místě, s moderními trendy jako je paleo, vegan či ekologie. Kromě produktových novinek úspěšně otestovali Mixitomat a spustili novou službu - Klub předplatitelů. Ten necelý rok od spuštění čítá téměř 3000 členů a do konce roku 2019 by v něm zakladatelé rádi viděli 6 000 členů.

Mixitu se daří růst na všech trzích, kde je přítomný. V procentech nejvíce rostly prodeje v Polsku (nárůst o 192 %), pro které má Mixit ve své pražské centrále kompletně polský tým. Podíl slovenského eshopu už tvoří 14 % celkových tržeb.

V Česku jsme vyrostli o 22 % a předpokládáme, že růst v dalším roce potáhnou z velké části právě zahraniční trhy. I proto v právě spouštíme Mixit v Maďarsku a jsme zvědaví, jak nás tu zákazníci přijmou. Našim cílem je dostat se tu do dvou let do černých čísel, ale tajně doufáme, že se nám to podaří dříve,” představuje hlavní novinku Mixit.hu nadcházejícího roku druhý ze zakladatelů Tomáš Huber.

Ekonomické výsledky Mixitu si můžete prohlédnout i v následující infografice:


Zdroj: Mixit

Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.