Mluvčím Asociace.BIZ se stal Pavel Libora

7. 10. 2010 | IKE
Novým PR manažerem Asociace.BIZ se od 22. září stal Pavel Libora, který přichází z Mladé fronty. Jeho hlavním úkolem bude vést efektivní komunikaci soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA), kterou Asociace.BIZ každoročně pořádá.

Logo Asociace.BIZ, zdroj: www.asociace.biz

Novým PR manažerem Asociace.BIZ se od 22. září stal Pavel Libora, který přichází z Mladé fronty. Jeho hlavním úkolem bude vést efektivní komunikaci soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA), kterou Asociace.BIZ každoročně pořádá.

Komunikace má být vedena do dalších médií, přes které by se měl smysluplně posílit kredit této soutěže. Čtenáři jednotlivých medií by se měli dozvědět zákulisní informace, rozhodování poroty, ale i jednotlivé case study. Jeho práce se také zaměří na posílení mediálních partnerů soutěže a to převážně televizních. Dalším úkolem pro Liboru bude připravit komunikační strategii Asociace.BIZ, zaměřit se na sjednocenou komunikaci dovnitř i ven a posílit vnímání Asociace.BIZ médii a veřejností.

Pavel Libora přichází z týdeníku Strategie z vydavatelského domu Mladá fronta. Jako redaktor měl na starosti právě marketingovou komunikaci, takže jeho obory byly public relations, direct marketing, telemarketing, ale i out of home, grafická studia, tiskárny nebo fotobanky. V minulosti působil jako šefredaktor magazínu Fotografie magazín a Photoart.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: