Nahatí tanečníci propagují nový pořad VH1. Vtipně a přirozeně

15. 7. 2014 | Irena Šovčíková
Nahota v reklamě může být sexy, nevhodná, lechtivá nebo i vtipná. Jako například v nové reklamě televizního kanálu VH1. Ten totiž roztačil Los Angeles. Bez oblečení.

Nahota v reklamě může být sexy, nevhodná, lechtivá nebo i vtipná. Jako například v nové reklamě televizního kanálu VH1. Ten totiž roztančil ulici v Los Angeles. Bez oblečení.

Pro svou novou reality show Dating Naked si VH1 ve spolupráci s agenturou Mistress připravil poměrně doslovnou formu propagace. Tanečníci totiž předvedli u obchodního centra v Los Angeles kromě tanečního umu také svá nahá těla. Ačkoliv to na první pohled vypadá, že kolemjdoucí nic netušili, pravděpodobně je celá ulice předem uzavřená. Jinak by totiž naháči pravděpodobně skončili za mřížemi.

To se ale nestalo, a tak se údajně na Mezinárodní den nahoty dostal do světa výsledný klip. Nejedná se o nic oplzlého a snad ani trochu pobuřujícího, nýbrž poměrně vtipný, nahatý spot.
V něm vystupující všech velikostí i etnicit tancují společně na veselou písničku I'm Just Wild About Harry. A chcete-li se na video podívat v práci, klidně můžete. Všechny choulostivé partie jsou totiž patřičně rozpixelované. Tleskáme za osvěžující formu nahoty v reklamě, která není prvoplánová, ale vtipně propaguje reality show, ve které budou účastníci randit. Bez oblečení, jak jinak.

S lehkou dávkou odhalování se pracuje i nová reklama, Undress Me. Ta v rámci propagace druhé série seriálu Masters Of Sex volně navazuje na letošní virální reklamu, First Kiss pro Wren. V té se měli dva úplně neznámí lidé poprvé políbit.

Tentokrát šla ale autorka Tatia Pilieva ještě o kousek dále. Dva cizinci se měli navzájem svléknout a lehnout si do postele. Jak to provedli, to už bylo na nich. Někteří nezakryli silnou nervozitu a rozpaky, někteří se do toho pustili s plnou dávkou vášně. Výsledkem je ale každopádně typicky černobílé video plné emocí. A opět slaví úspěch.

Nahota v reklamě dost často působí lacině a sexisticky. Výše uvedené reklamy ji podle nás ale zobrazují přirozenou a příjemnou cestou.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: