Netflix vyslal do ulic Bangkoku školní autobus plný zombíků. A krev tekla proudem...

11. 2. 2022 | Petr Michl
Zapomeňte na Squid Game. Netflix je tu s dalším korejským seriálem, v kterém jde jeho hlavním hrdinům o krk... a zejména o mozek. PR stunt na podporu seriálu All of Us Are Dead je tím nejděsivějším, co jste v poslední době viděli.

 

Streamovací platforma Netflix představila svůj nejnovější hit „Všichni jsme mrtví(All of Us Are Dead). Seriál vytvořený v Jižní Koreji má skvělé recenze a jen pár dnů od zveřejnění mu stačilo k tomu, aby se dostal do žebříčku TOP10 nejsledovanějších shows na Netflixu. Platí to i pro Thajsko, kde se Netflix rozhodl pomoci propagaci kampaní, která nahání hrůzu.

To ostatně platí i pro děj: na střední škole se začne šířit nebezpečný vir a studenti se musí probojovat ven, aby se nenakazili a nestali se z nich zombíci. Netflix proto pro svůj PR stunt vytvořil falešný žlutý školní autobus s hyperrealistickými LED panely místo oken. Zatímco projížděl ulice Bangkoku, v oknech autobusu se odehrávala „zombie apokalypsa“. Nebozí žáci bušili v záchvatu paniky na „sklo“, zatímco si zombíci chystali dát mozečkový nášup.

Když vozidlo zastavilo a otevřelo dveře, vyřítili se z něj pak nemrtví do ulic. Samozřejmě dostatečně pomalu, aby mohli být zaznamenáni lidmi na jejich telefony a tento PR stunt začal žít v sociálních médiích.

Žlutý autobus mimo názvu seriálu a loga Netflixu zdobily i cákance krve — zkrátka podívaná jenom pro silné povahy. Jak už dokázal loňský hit Squid Game, brutalita a žánr „vyvražďovaček“ jihokorejské provenience fascinuje lidi napříč státy a kontinenty. A ve výsledku to platí i pro tuto kampaň, která se stala virální a zároveň zajímavou i pro světová média.

Netflix lekačky umí

Není to první kampaň Netflixu, která staví na schopnosti výrazně vystrašit kolemjdoucí. Loni v létě tak činil v Itálii.  V červenci vyšel film režisérů Roberta De Fea a Paola Strippoliho, A Classic Horror Story. Pro podporu tohoto díla i dalších hororových snímků Netflixu vydávaných v rámci Léta hororu (Summer of Horror) přišla agentura s velkým LCD panelem po straně chodníku italského Milána.

Záhadná postava v červené kápi na něm sledovala každého, kdo šel kolem. Co se stane poté, co došli na kraj reklamy, se dozvíte ve videu níže.  

Štítky dokumentu: Formy PR Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články: