Niceboy mění vizuální identitu. Nasadil přitom pražským sochám sluchátka

13. 10. 2020 | Petr Michl


Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii. Dle svých slov se rozhodla posunout svou vizuální identitu blíž svým zákazníkům. „Naší nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé, jejichž svět je plný módy, barev, individuality. Právě takový je nový vizuální styl značky,“ vysvětluje aktuální změnu marketingový ředitel značky Niceboy Jan Trnka. Ten také spolu s marketingovým oddělením značky za novou vizuální identitou stojí.

Níže následuje staré logo a jeho aplikace na produktu.

 

 

Následuje logo nové, na dalších fotografiích jsou pak ukázky apliakce nové vizuální identity.

 

Kampaň s uvedením nové identity odstartovala netradiční guerillová akce: několika pražským sochám se objevila v noci na 2. října na hlavě bezdrátová sluchátka Niceboy. Značka na Instagramu vyzvala své fanoušky, ať si pro ně běží. „Naši fanoušci, pro které je Niceboy love brandem, jsou mladí, mají rádi adrenalin, nesnášejí nudu ani stereotyp. Proto by měla být reklama zamířená na ně akční, musí je vtáhnout do hry. Platforma sociální sítě spojená s akcí v reálném světě je pak dokonalým mixem pro dobrou zábavu,“ dodává Trnka.


 

Pod novým heslem

Novým sloganem značky Niceboy je Its Your Day. „Hledali jsme komunikační koncept a zároveň i claim kampaně, který bude jednoduchý, i v evropském kontextu srozumitelný a vyjádří to, co produkty Niceboy přinášejí: díky nim si uděláte den podle svého. A to bez limitů,“ doplňuje Jan Trnka.

Dlouhodobá kampaň s heslem Its Your Day bude k vidění v outdooru, printu a on-line. Majitelé společnosti se navíc netají tím, že značka Niceboy pod sebe brzy přibere novinky z dalších segmentů elektroniky.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.