Nokia si hraje s interaktivními billboardy

10. 2. 2014 | Irena Šovčíková
Obyčejné billboardy jsou minulostí - alespoň pro Nokii. Ta v poslední době ráda instaluje venkovní reklamní plochy v interaktivní podobě.

"Hádejte, co je tohle za věc!" K tomu výzývá Nokia své fanoušky prostřednictvím série interaktivních billboardů a twitterového hashtagu #iSpy. Při hádání jim pomáhají postupně odhalované nápovědy. Za správný pokus mohou obyvatelé UK získat jeden z mobilů Lumia 1020, který soutěž propaguje.

Fotoaparát mobilního telefonu Lumia 1020 má skvělou schopnost přibližování. Právě tu se rozhodla Nokia ve spolupráci s firmou Ocean Outdoor, která pronajímá digitální billboardy, propagovat ve hře iSpy. Billboardy ukazují aktuální tweety s nápovědami a vybízí kolemjdoucí a twitterové followery, aby si prohlíželi fotky a hádali, co má Nokia na mysli. Na fotografiích jsou na první pohled jen různé památky a zajímavá místa. Přiblížení ale umožní vidět i něco navíc - třeba žabky nebo záchranné vesty. Hádání schovaných věcí jim usnadní nápovědy posílané na Twitter. Kampaň tak přímo v praxi ukazuje benefity nového telefonu, ať už se jedná o technologické vymoženosti nebo podporu sociálních sítí. Kampaň běží od soboty a je logicky teprve v začátcích, takže nejsou k dispozici žádná data. Pod hashtagem #iSpy to ale docela žije - někteří fanoušci radostně soutěži, zatímco jiní si stěžují na nefér hru.

iSpy ale není zdaleka prvním využitím interaktivního billboardu značkou mobilních telefonů Nokia. Všichni známe ten pocit, když je venku zima a s rukavicemi na rukou potřebujeme ovládat svůj smartphone. Moc to nejde, že? Řešení nabízí buď sundání rukavic, speciální rukavice vyvinuté pro tento účel nebo nová Nokia Lumia s vysoce citlivým displejem. Pro propagaci tohoto aspektu Nokia opět využila interaktivní billboardy. Čím bylo venku větší chladno, tím více z textu se zobrazilo na billboardu. Zájemci si také mohli ovládaní v rukavicích vyzkoušet na vlastní kůži. Celá kampaň, která proběhla na konci ledna v Londýně, měla navíc i "sociální" podtext - díky spolupráci s organizací Glove Love mohli kolemjdoucí vyměnit svoje liché rukavice za úplně nový, kompletní pár. Tím Nokia komunikovala kromě jiného i to, že lidé často ztrácejí jednu z rukavic právě při ovládání telefonu. S Nokia Lumia tato starost úplně odpadá.

Zdroje: The Drum, The PinoeerGooh

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: