Nové logo automobilky Škoda bude představeno 1. března

21. 1. 2011 | ITO
Již za necelých šest týdnů bude představeno nové logo automobilky Škoda auto. Stane se tak 1. března na tiskové konferenci v rámci ženevského autosalonu. Informaci na setkání se zástupci tisku potvrdil mluvčí automobilky Peik von Bestenbostel.

Parodie na logo, které údajně uniklo přímo z automobilky a které mluvčí automobilky poprvé nepřímo označil za kachnu; zdroj: archiv

Již za necelých šest týdnů bude představeno nové logo automobilky Škoda auto. Stane se tak 1. března na tiskové konferenci v rámci ženevského autosalonu. Informaci na setkání se zástupci tisku potvrdil mluvčí automobilky Peik von Bestenbostel.

Konkrétní podobu loga mluvčí nekomentoval. Pouze oznámil, že logo určitě nebude horší než to, které bylo před časem prezentováno v médiích. Z von Vestebostelova prohlášení tak nepřímo vyplynulo, že médii komentovaný "ježek" byl skutečně pouhou novinářskou kachnou.

K podobnému závěru ostatně již na konci listopadu dospěl jeden z autorů Marketing Journalu Tibor Basescu. Jeho případovou studii novinářské tiché pošty si můžete přečíst zde.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.