Nové možnosti komentářů na Facebooku. Testují se nálepky

19. 8. 2014 | Petr Michl

Zjednodušení a vizualizace vládnou sociálním médiím a vůči těmto vlivům není imunní ani Facebook. Thodoris Konsoulas z řeckého portálu Social Media Life upozornil na to, že Facebook testuje nálepky (tzv. stickery) jako formu komentářů. Jako důkaz přidal i printscreen, který můžete vidět níže.

Facebook přitom už nálepky nabízí, ovšem pouze ve své mobilní aplikaci Messenger a v chatu.

Nálepky jako forma dorozumívání se začali prosazovat nejprve v Japonsku spolu s aplikací pro zasílání zpráv, Line. Ta se potřebovala při vstupu na trh v roce 2011 nějak odlišit od v tu dobu dominantní služby Kakao Talk, která tehdy ovládala 90 % trhu. Nálepky jako směs motivů z manga komiksů a emotikonů si zamilovalo japonské publikum, ale třeba i to thajské - v mnohém proto, že asijské jazyky nepoužívající latinku nemusí být s velkou škálou znaků vždy jednoduché pro psaní textových zpráv.



Postupně se ale tato móda začala šířit dál. Když se objevily loni nálepky v aplikaci Facebook Messenger, byla mezi nimi i série věnována psovi Marka Zuckerberga se jménem Beast. Třeba tak nakonec budeme moci říct obrázkem, že máme dnes náladu pod jeho psa.

Zdroje: The Next WebSocial Media Life, AllFacebook

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: