Nové možnosti monitoring tisku pro produkty a brandy

14. 10. 2010 | ČTK
Monitoring tisku Antenna, který se jako první v ČR specializuje na sledování publicity značek a produktů v tištěných médiích, rozšiřuje svoje služby o analýzy monitoringu. „Tento typ monitoringu tisku se od korporátních nebo tematicky zaměřených monitoringů liší, což se pochopitelně promítá také do analýz výstupů a vyhodnocování PR účinnosti,“ říká Kateřina Svobodová, vedoucí projektu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Monitoring tisku Antenna, který se jako první v ČR specializuje na sledování publicity značek a produktů v tištěných médiích, rozšiřuje svoje služby o analýzy monitoringu.
„Tento typ monitoringu tisku se od korporátních nebo tematicky zaměřených monitoringů liší, což se pochopitelně promítá také do analýz výstupů a vyhodnocování PR účinnosti,“ říká Kateřina Svobodová, vedoucí projektu. Podle jejích slov chce Antenna rozšířením služeb o analýzy klientům usnadňovat přípravu základních vstupních podkladů, důležitých pro hodnocení účinnosti realizovaných PR aktivit.

U publicity značek hrají významnou roli optické parametry výstupu. Jedná se například o pozici článku v kontextu celé strany, na které byl zveřejněn, obsah ilustrační fotky nebo přítomnost loga v použité produktové fotografii.
„Pokud se tyto vizuální vlastnosti článků zahrnou do analýz monitorovaných výstupů, můžeme zjistit zajímavé skutečnosti, které standardně sledované kvantitativní parametry nedokážou vždy identifikovat,“ říká Kateřina Svobodová.

Zajímavé jsou například analýzy, srovnávající konkurenční značky. „Kvantitativní vlastnosti jako četnosti příspěvků nebo míra zastoupení značky v jednotlivých typech médií mohou být pro jednotlivé brandy naprosto srovnatelné. Vizuální prvky jako např. fotografie, které PR výstupy doprovází, však mohou výrazně mluvit ve prospěch jedné konkrétní značky. Například v případě, kdy média doplňují svoje články imageovými fotografiemi jednoho brandu výrazně častěji, než ostatních,“ dodává Kateřina Svobodová.

Pokud se fotografie značky jako doprovodný prvek článků téměř neobjevují, může to znamenat mnohé: nekvalitní fotobanku, kterou brand poskytuje médiím, nesprávné zacílení do médií či jednotlivých částí redakce, nebo i špatné načasování.

Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.