Novinky z Cannes: Eric Schmidt je osobností roku, ceny za design byly uděleny

23. 6. 2011 | KuL
Eric Schmidt se stal mediální osobností roku. Hlavní cenu za design získala Digital Kitchen Chicago ze Spojených států amerických.

Prestižní ocenění Media Person of the Year získal výkonný předseda společnosti Google Eric Schmidt. Oceněn byl včera večer na mezinárodním festivalu kreativity v Cannes, který probíhá od 19. do 25. června.

Hlavní cenu za design získala Digital Kitchen Chicago ze Spojených států amerických za projekt „The Cosmopolitan Digital Experience“ vytvořený pro hotel The Cosmopolitan of Las Vegas. Úkolem agentury bylo přivést Cosmopolitan opět k životu. Dát budově vlastní osobitost, pohled a hlas. Řešením bylo přeměnit každý z digitálních displejů v plátno živého umění.
 

Štítky dokumentu: Google YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: