Novozelándská reklama ukazuje, jak by vypadaly neduhy pomalého internetu v reálném životě

26. 8. 2020 | Petr Michl
Pes neschopný dosáhnout na točící se duhový míč jako pozdrav uživatelům Maců a jeho pán, který má v konverzaci podivné záseky. To je jen část z výjevů z života Carla. Reklama novozélandského poskytovatele internetového připojení Chorus humorně ukazuje, jaké by měly dopady neduhy pomalého připojení ve skutečném offline životě.

 

Sekající se videa, hovory po Skypu, u kterých slyšíte každé třetí slovo, stránky, u nichž nabíhají jednotlivé prvky bolestně pomalu nebo vůbec — nejen pamětníci dial up internetu ví, jak otravné může být pomalé připojení. Novozélandský poskytovatel širokopásmového internetového připojení Chorus se rozhodl v nové kampani přenést tyto nepříjemnosti do reálného života.

V jeho reklamě proto hlavní hrdina Carl vykazuje skutečně divné chování. A to tak, že to nedokážou sousedé ignorovat.

Převedení internetového „zamrznutí“ do zpomalené odpovědi na pozdrav, noviny s postupně naskakujícími odstavci, prapodivné stříhání živého plotu i pes neschopný dosáhnout na točící se duhový míč jako pozdrav uživatelům Maců. To vše dělá z frustrujícího humorné.

„Lidé si často neuvědomují, že jejich špatná zkušenost není normální a že se s tím nemusejí vyrovnávat. Doufáme, že kampaň poslouží jako připomínka toho, že existuje řešení, které ukončí špatné zkušenosti s internetem,“ říká Corey Chalmers, výkonný kreativní ředitel agentury Saatchi & Saatchi na Novém Zélandu, která za spotem stojí.

Marketingová ředitelka Chorus, Karren Harker, poté uvádí:

„Poptávka po připojení skrze optickou síť se zvyšuje s tím, jak se blížíme ke kompletaci jejího rozšíření. Má ji nyní k 60 % uživatelů a to znamená, že nyní mluvíme k těm, kteří přijímají novinky jako poslední. Promlouvat k nim o technologiích je dlouhodobě složité, cítí se lépe při jejich přijímání, když je vnímají jako mainstream. Naše poslední kampaň se snaží oslovit tento typ myšlení, když zobrazuje (připojení přes) optické vlákno jako nový normál a představuje jeho každodenní benefity…“

Výzvu k tomu, aby se i tito uživatelé stali součástí velké spokojené skupiny uživatelů s rychlým internetem, pak posiluje i doplňkový 15vteřinový spot.

Sdílejte tento článek:
Podobné články: