Nový studijní obor multimédia v ekonomické praxi

21. 3. 2011 | TAM
Fakulta informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze otevírá nový studijní obor Multimédia v ekonomické praxi, který bude možno studovat od září akademického roku 2011/2012. Do prvního ročníku bude přijato 60 studentů. Tento počet vychází ze záměru nabídnout studentům osobní přístup a realizovat výuku především v praktické rovině. Výuka bude zaměřena na pochopení smyslu multimédií v moderním světě a jejich praktickou tvorbu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Fakulta informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze otevírá nový studijní obor Multimédia v ekonomické praxi, který bude možno studovat od září akademického roku 2011/2012. Do prvního ročníku bude přijato 60 studentů. Tento počet vychází ze záměru nabídnout studentům osobní přístup a realizovat výuku především v praktické rovině. Výuka bude zaměřena na pochopení smyslu multimédií v moderním světě a jejich praktickou tvorbu.

Absolventi oboru získají vyváženou kombinaci konkrétních kreativně-multimediálních dovedností s přehledným ekonomickým vzděláním. Studenti absolvují výuku klasických hospodářských a jim příbuzných oblastí jako například ekonomie, právo, účetnictví, management, marketing nebo podniková ekonomika. V rámci oborové profilace pak studují produkční řetězce, účely a postupy tvorby jednotlivých prvků multimedií jako jsou digitální fotografie, počítačová grafika, digitální video, zvuk nebo webdesign. Absolvent se stane multimediálním odborníkem se znalostí ekonomického a procesního fungování organizace. Může najít uplatnění v reklamních agenturách, grafických studiích, produkčních společnostech, marketingových odděleních i jako expert zadavatel v kterékoli organizaci, která multimédia využívá.

Obor bude možné studovat prezenční formou v bakalářském typu studia. Jeho výuku bude realizovat Grafická a multimediální laboratoř (gml.vse.cz), která je součástí Fakulty informatiky a statistiky.

Obor se na sebe snaží upozornit kampaní s názvem „Kreativní Einstein“, kterou vytvořili sami pedagogové a sympatizanti oboru. Její zajímavostí je to, že v ní účinkují přímo budoucí učitelé. Součástí kampaně je televizní a rádiový spot, které odkazují na mikrostránku, kde jsou mimo jiné klíčoví učitelé nového oboru s nadsázkou představeni. Kreativní koncept kampaně vychází ze skutečnosti, že nový obor hledá uchazeče, kteří jsou jak kreativně nadaní, tak chytří. Po světě také chodí mladý Einstein, který je ztělesněním „vzorového uchazeče“. Je to dvacetiletý mladík s tváří Einsteina, který se zajímá o kulturní i politické dění, navštěvuje různé společenské a kulturní akce, rád fotí a natáčí filmy. O všech zážitcích píše na svém Facebook profilu. Jeho prostřednictvím mají lidé možnost poznat, jaké studenty obor hledá a jací mohou být jejich potenciální spolužáci. S tímto Einsteinem mohou chatovat nebo se s ním sejít a zjistit proč se hlásí právě na obor Multimédia v ekonomické praxi.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: