O public relations je v krizi zájem - důkazem je počet přihlášených na PR Summit

5. 10. 2010 | TMJ
Druhý ročník PR Summitu se setkal s větším ohlasem odborné veřejnosti, než organizátoři očekávali. Na akci, která se uskuteční dne 20. října 2010 v hotelu Corinthia, je tři týdny před konáním akce přihlášeno více než 150 účastníků. Podle organizátorů je zjevné, že si komunikační odborníci vliv dobře budovaného PR v současné situaci, kdy nástroje public relations jasně prokazují svou schopnost přinášet obchodní výsledky.

Účastníci PR Summitu 2009, zdroj: www.prsummit.cz

Druhý ročník PR Summitu se setkal s větším ohlasem odborné veřejnosti, než organizátoři očekávali. Na akci, která se uskuteční dne 20. října 2010 v hotelu Corinthia, je tři týdny před konáním akce přihlášeno více než 150 účastníků. Podle organizátorů je zjevné, že si komunikační odborníci vliv dobře budovaného PR v současné situaci, kdy nástroje public relations jasně prokazují svou schopnost přinášet obchodní výsledky. PR Summit tak vyjde vstříc těm, kteří chtějí prohloubit své znalosti, načerpat novou inspiraci a setkat se při networkingu s českými i zahraničními odborníky.

Organizátoři pro PR Summit totiž zajistil opravdové špičky v oboru. Zahraniční experi na případových studiích pro přední světové společnosti a značky zdokumentují, že existuje řada výzkumných nástrojů a metod, kterými lze význam PR konkrétně vyčíslit. Hlavní řečník a uznávaný expert Mark Weiner, generální ředitel PRIME Research pro Severní Ameriku, bude chtít přesvědčit o tom, že každý odborník na marketingovou komunikaci (nejen ti z velkých společností) může prokázat hodnotu PR a doložit návratnost investic do něj vložených. Z jeho zkušeností vyplývá, že měření je často spíše záležitostí ochoty a odhodlání než nějakých zvláštních schopností.

Mark je také obhájcem názoru, že v současné nelehké době charakteristické nárůstem marketingové skepse či snahou nahrazovat zaběhané nefungující praktiky jinými komunikačními prostředky se právě sektor PR může stát odborností, která pro obchodní výsledky společností přinese nejvíce a je tedy předurčena k vzestupu.

Více informací o akci je možné získat zde. Registrovat se je možné tady.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.