O značku Regionální potravina je zájem

22. 10. 2010 | RaTP
Značka Regionální potravina se podle předpokladu veze na vlně zájmu o domácí produkty a výrobky s garantovanou kvalitou složení. Jen za letošní rok o značku zažádalo 943 produktů, přičemž udělena byla 71 z nich. Zájem o takto označené výrobky prý prokazatelně narostl - potvrzují to většinou menší, "rodinní" výrobci, kterým po udělení značky vzrostl zájem o výrobky několikanásobně.

Značka "Regionální potravina"

Značka Regionální potravina se podle předpokladu veze na vlně zájmu o domácí produkty a výrobky s garantovanou kvalitou složení. Jen za letošní rok o značku zažádalo 943 produktů, přičemž udělena byla 71 z nich. Zájem o takto označené výrobky prý prokazatelně narostl - potvrzují to většinou menší, "rodinní" výrobci, kterým po udělení značky vzrostl zájem o výrobky několikanásobně. Značka, která byla představena na konci léta, si tak našla cestu ke spotřebitelům rychleji, než by se dalo očelávat.

O udělení označení Regionální potravina se mohou ucházet pouze produkty vyrobené ze surovin tradičních pro daný region, z nichž 70 procent musí být tuzemského původu. Hlavní složka zpracované potraviny musí být domácí stoprocentně. Nositel značky má navíc minimálně v jednom znaku vykazovat výjimečné kvalitativní charakteristiky, které jej odlišují od běžných na trhu dostupných potravin.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: