Obchodní hodnota profilu na sociální síti je asi 70 korun

28. 1. 2011 | TAS
Jaká je hodnota vašeho profilu na sociální síti? Podle serveru Marketing Pilgrim asi 4 dolary, což v přepočtu podle současného kurzu činí něco málo přes 70 korun. Výpočet vychází z dat společnosti Deloitte, která uveřejnila svůj desátý ročník předpovědí pro technologie, média a telekomunikaci.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jaká je hodnota vašeho profilu na sociální síti? Podle serveru Marketing Pilgrim asi 4 dolary, což v přepočtu podle současného kurzu činí něco málo přes 70 korun. Výpočet vychází z dat společnosti Deloitte, která uveřejnila svůj desátý ročník předpovědí pro technologie, média a telekomunikaci. Hodnota, kterou Marketing Pilgrim vypočetl, vychází z poměru globálních předpokládaných výdajů na reklamu, virutální zboží a e-komerci pro letošní rok. Tato částka byla následovně vydělena počtem profilů na síti a voilá, čtyřdolarová obchodní hodnota je na světě.

Nutno podotknout, že se jedná spíše o úsměvnou snahu jak demonstrovat rozložení jednotlivých komerčních aktivit na sociálních sítí na každého uživatele. Tento ukazatel, ač je ve své podstatě naprosto zbytečný, ovšem dokáže hezkým způsobem demonstrovat, jaké částky do sociálních sítí proudí. Pokud bychom totiž měli použít stejnou metodiku, dozvěděli bychom se, že hodnota našeho profilu byla v loňském roce něco mezi třemi a 3,50 dolary. Cože je poměrně zajímavý rozdíl, uvědomíme-li si, jak rychle se sociální sítě (tedy nejen Facebook, ale třeba také čínská síť Renren.com, což je ex-leader a klon Facebooku Xiaonei.com) globálně rozpínají.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.