Obchodovat a soutěžit na Twitteru bude možné už letos

12. 3. 2012 | BeD
Twitter má v plánu nové služby pro firmy a jejich stránky. I díky nim by měl v roce 2012 zdvojnásobit své příjmy.

Už v prosinci začaly fungovat sponzorované tweety a obrázky, ale zanedlouho by se měly objevit jako další prvky propagace i soutěže, sázky a online obchody. Do jisté míry se tak Twitter snaží přiblížit Facebooku a nabídnout společnostem možnosti lépe oslovovat zákazníky a udržet uživatele déle na svých stránkách. Ti totiž budou moci interagovat s firmami přímo na Twitteru. Konkrétní datum, kdy Twitter zprovozní zmiňované služby svům uživatelům, ještě není známo. Jediné, co je jisté, je to, že to bude letos.

Firemní stránky Twitter omezil při prosincovém spuštění jen na úzkou skupinu 21 společností, které jsou významnými inzerenty. V lednu pak umožnil i dalším firmám přejít na nové profily, ale pod podmínkou investice do reklamy na Twitteru alespoň ve výši 25 000 dolarů. Mezi hlavní rozdíly firemních a běžných stránek patří přizpůsobitelné záhlaví, možnost udržet určitý tweet v horní části časové osy a automaticky jej rozšiřovat, pokud obsahuje fotku nebo video.

Jen omezený počet společností má tedy k dispozici firemní stránky na Twitteru. Ty ale nyní budou schopny lépe sjednotit placené a běžné tweety. Pokud budou firmy chtít, aby lidé věnovali jejich akcím zvýšený zájem, mohou využít placených tweetů, aby jej získaly. I díky novým službám pro firemní stránky by si měl Twitter v letošném roce vydělat asi dvojnásobek toho, co loni - asi 260 milionů dolarů.

Zdroje: www.adage.com, www.marketingland.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.