OBI: Renovované billboardy

18. 3. 2014 | Petr Michl
Konec ošklivým billboardům hobby marketů! OBI se v Německu podařilo vytvořit outdoor reklamu, která neuráží a má nápad.

Tuhý konkurenční boj hobby marketů neprobíhá jenom v Česku, ale i u našich západních sousedů v Německu. Jedním z důsledků je spousta graficky nevzhledných reklam, které jsou inovativní tak maximálně v tom, do jaké velké bubliny dokážou narvat slovo „Sleva" nebo samotnou sníženou cenu. A netýká se to bohužel jen letáků, podobně jsou na tom i billboardy.



OBI se s pomocí agentury Jung von Matt rozhodla z tohoto boje vymanit. A to s billboardy, které by jednoduše a nenásilně sdělovaly, jak může OBI pomoci udělat vaše bydlení hezčí.

Za tímto účelem byly vybrány omšelé budovy a s pomocí zboží z OBI byly vylepšeny jejich fasády. Ovšem jenom v obdélníku o velikosti standardního billboardu. Vznikl tak skvělý efekt viditelnosti nových barev vystupující z ušmudlané omítky.

Před tvorbou kampaně byla vyřčena otázka: „Proč lidé propagují produkty, které mají udělat naše domovy hezčí, s pomocí reklam kvůli kterým vypadá všechno ošklivěji?" OBI v tomto případě rozzářilo i lokality, které by předtím byly maximálně esteticky "doraženy" dalším ošklivým billboardem.

Zdroj: MediaBistro, AOTW


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: