Originální outdoorovou reklamu skoro nikdo neuvidí. A právě to je její přednost

30. 4. 2020 | Milada Zemanová
Lidé se kvůli koronavirové pandemii téměř nepohybují venku, a tak neuvidí venkovní kampaně. Chipsy Emily tuto skutečnost využily ve vtipných vizuálech a získávají si fanoušky svou upřímností.

Outdoorová reklama je skvělý způsob, jak upoutat pozornost veřejnosti. Vaše billboardy vidí lidé, kteří jdou do práce, vidí je na zastávkách při čekání na svůj spoj. Vaše sdělení je může oslovit na každém jejich kroku. Jenže co když si zakoupíte reklamní prostor a mezitím vypukne pandemie a najednou lidé nechodí ven a vaše vizuály neuvidí?

Přesně takto by se dal popsat případ zeleninových a ovocných chipsů značky Emily. Ta se rozhodla nalákat nové zákazníky v londýnských ulicích, aby ochutnali její pochoutky s přichutí batátů s mořskou solí. Značka se však nenechala odradit a vizuály pojala skutečně originálně. Přesvědčte se, jak se jí to povedlo, nad každým vizuálem přidáváme překlad jeho copy.

Toto je náš úplně první plakát. Viděl ho jeden běžec a jeden holub. Jak typické.

Říkali, ať uděláme reklamu, až bude tepleji. Prý ji uvidí více lidí. Pfff.

Hmmm...Možná jsme měli raději udělat televizní reklamu.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.