Pepsi sebrala Coca-Cole Santu

21. 7. 2011 | BVo
Na začátku měsíce spustila společnost PepsiCo novou reklamní kampaň v čele se Santou Clausem v letním oblečení.

Na začátku měsíce spustila společnost PepsiCo novou reklamní kampaň „Letní čas je čas Pepsi“ v čele se Santou Clausem. I když zde Santa vystupuje v letním oblečení, je v této podobě neodmyslitelným symbolem reklamy na konkurenční Coca-Colu. Ta ho do svých reklam používá už od 30. let minulého století.

V podobném stylu sází Pepsi i na lední medvědy.

Spot nazvaný „Strýček Teddy“ je jen dalším neskrývaným pokusem, jak zasáhnout svého největšího rivala pomocí jeho tradičních maskotů. Coca-Cola, která slaví již 125 let od svého vzniku, je však stále gigantem mezi nealkoholickými nápoji. Naopak společnost vyrábějící nápoje Pepsi na americkém trhu stále ztrácí.

V nové reklamě se polární medvědi snaží se slunečníkem zapíchnutým v ledu přetrpět mrazivé léto. Jejich deprese však zažene strýček Teddy, který připluje na obří jachtě spolu s medvědicemi v bikinách. Jediné, co rodinka potřebuje je pláž, zábava a samozřejmě plechovka Pepsi. Medvědí otec tedy odhodí svou láhev s Coca-Colou a zábava může začít.

Zdroj: www.adweek.com

 

Štítky dokumentu: YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.