Pew institut: Noviny v USA poprvé prohrály boj s internetem

3. 1. 2011 | RaTP
Rok 2010 bude v mediálních dějinách pravděpodobně zapsán jako ten, který definitivně utáhl oprátku kolem krku tištěných novin. Tedy alespoň v USA. Jak totiž vyplynulo ze studie Pew institutu, poprvé se našlo více američanů, kteří zpravodajství sledovali prostřednictvím internetu než těch, kteří se doznali ke čtení novin.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Rok 2010 bude v mediálních dějinách pravděpodobně zapsán jako ten, který definitivně utáhl oprátku kolem krku tištěných novin. Tedy alespoň v USA. Jak totiž vyplynulo ze studie Pew institutu, poprvé se našlo více američanů, kteří zpravodajství sledovali prostřednictvím internetu než těch, kteří se doznali ke čtení novin. Jak se zdá, definitivně se dovršil čas přechodu médií na internet a ve výhledu také do mobilních zařízení, jako jsou smartphony nebo tablety.

Převedeno na čísla - na otázku, kde v posledních 24 hodinách hledali zprávy, uvedlo 58 % dotazovaných televizní vysílání, 44 % mobil nebo internet, 34 % pouze internet, 33 % rozhlas, a 31 % noviny. Nutno však dodat, že výzkum zároveň poukázal na fakt, že neopomenutelná část lidí (celých 36 %) kombinuje nové a staré mediatypy. Pouze na mobil nebo internet se spoléhá stěží každý desátý Američan.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.