Pilsner Urquell spouští na Streamu seriál o české pivní kultuře

22. 8. 2017 | Petr Michl
Pilsner Urquell šlape do obsahového marketingu. K 175letému výročí si nadělil seriál o české pivní kultuře vysílaný na Stream.cz.

 

Pilsner Urquell letos slaví 175. výročí a toto jubileum si chce připomenout i rozsáhlým výletem do minulosti. Přichází se sedmidílným seriálem o české pivní kultuře, který odstartoval na Stream.cz prvním dílem 10. srpna. 

Sérii jsme rozdělili na dvě části. První čtyři díly poběží na Streamu během srpna a září. Jejich hlavním sdělením bude právě fakt, že Pilsner Urquell podnítil vznik a je hlavním podporovatelem české pivní kultury,“ říká Martin Troup, marketingový manažer Pilsner Urquell.

Seriál pojmenovaný Příběhy zlatého ležáku vytvořila agentura Triad Advertising, Produkci zajistila společnost Nomad Films pod režijní taktovkou Markuse Kruga. Triad přitom stojí i za spotem ke 175letému jubileu, který zachycuje slavné okamžiky českých dějin.

Příběhy zlatého ležáku mají také hodně historizující charakter. V prvním díle se řeší zrod zlatého ležáku a s tím třeba i to, že si Plzeňané v roce 1843 řekli, že to bez moderního pivovaru nepůjde, protože ad hoc najímaní sládci měšťany s právem várečným odváděli mnohdy mizernou práci a ve zmiňovaném roce museli potupně v centru města vylít 36 sudů nepitelného piva.


Moderátorem pořadu je herec Petr Rajchert, zde s vrchním sládkem Pilsner Urquell, Václavem Berkou. 

Druhá série poběží na Streamu během října a listopadu. „V ní chceme divákům hlavně ukázat, jak Pilsner Urquell změnil celý svět piva. Více než sedmdesát procent celosvětové produkce totiž nese označení pils, pilsener nebo pilsner,“ dodává Troup. „Naše pivo má opravdu bohatou a pestrou historii, a výraznou měrou se podílelo na vzniku a rozvoji nejen české, ale i světové pivní kultury. Zároveň ale chceme českou pivní kulturu neustále kultivovat a posouvat dopředu. Proto stojíme o to, aby se Češi dozvěděli, co všechno stojí za vznikem plzeňského ležáku a jak velký důraz na péči o pivo klademe. Právě díky tomu si dnes můžeme vychutnat ten pravý originál, to jsme chtěli atraktivní formou připomenout,“ doplnil Troup.

Seriál doprovodí i online kampaň na serverech Seznamu. Součástí kampaně bude také komunikace na Facebooku, Youtube, bannerová kampaň a branding vybraných serverů.

Není to první videoobsahový projekt Plzeňského prazdroje na Streamu. V loňském roce v seriálu Strážci výčepu navštěvoval stand-up komik Karel Hynek spolu s renomovaným výčepním Janem Kropáčem hospody točící Gambrinus. Edukací hospodských dokázali předat informace o tom, jak se starat o skvělé pivo, a navštívené podniky přitom změnili k lepšímu. Tento seriál jde nazvat pokračováním snahy zlepšit renomé značky Gambrinus i u náročnějších pijáků, kterou záhajila kampaň s falešným pivovarem Patron

Štítky dokumentu: Content Marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.