Pivo Stella Artois prodlužuje svou kampaň nahým muralem

18. 1. 2023 | Petr Michl
Rafinované a zároveň jednoduché. Takové je provedené muralu Stella Artois v provedení „Au Naturel“.

Úplná nahota, při které ovšem není nic vidět, je sofistikovanou disciplínou kinematografie, lifestyle časopisů, ale i reklamy. Cílem je pochopitelně co nejvíc vzbudit lidskou zvědavost a zároveň se nedostat do kategorie „jen pro dospělé“ spojené s různými restrikcemi. Nyní tuto hru zkouší i belgická značka piva Stella Artois v pokračování své kampaně „Au Naturel“.

Ta propaguje nefiltrovaný ležák, který si na obřím muralu vychutnává dvojice vestoje a „napřírodno“, choulostivé partie přitom zakrývají okna. Nad horskými štíty pak vévodí nápis:

Stella Artois

Unfiltered

Beer au naturel

Nyní se má „nefiltr“ čepovat ze sudů v barech a hospodách po celé Velké Británii. Pivovar nicméně zahájil kampaň „Au Naturel“ již loni spotem zachycujícím desítky naháčů, u kterých je ovšem explicitní jen sklenice piva v ruce.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: