Po KFC už se nebudete olizovat. Tedy alespoň nyní ne

26. 8. 2020 | Milada Zemanová
Koronavirová epidemie výrazně ovlivnila lidské návyky. Měli bychom na zpřísněnou hygienu, jako třeba nedotýkat se prsty obličeje. Nebo si je rovnou olizovat. KFC v této návaznosti mění téměř po 70 letech svůj slogan.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Během koronavirové pandemie řada značek mění své chování, služby apod. A výjimkou není ani řetězec rychlého občerstvení KFC. Ten po 64 letech přestává používat svůj reklamní slogan „It’s finger lickin‘ good“ . Zmíněný slogan má naznačovat, že jimi připravované kuře je tak dobré, že si po něm budete olizovat prsty.Důvod je prostý, současná hygienická opatření nedoporučují doteky mezi rukou a obličejem.

Pozastavení tohoto sloganu není jen pouhým administrativním úkonem. Společnost KFC nechala vytvořit řadu billboardů, na kterých je zachycen jejich proslulý kyblík, a vedle něj bezpečnostní upozornění. To zní například následovně:  „Olizování prstů na vlastní nebezpečí. To platí i pro palce”.

Další billboardy také napodobují bezpečnostní upozornění na produktech. Mezi nimi najdete například i následující varování: „Pozor. Může způsobit olizování prstů". Jednotlivé billboardy si prohlédněte níže.

Olizování prstů se momentálně nedoporučuje.

Prsty si důkladně omyjte, než je začnete olizovat.

Kromě billboardů vzniklo i video, ve kterém je slogan „It’s finger lickin‘ good“ rozmazaný. A KFC vzkazuje: „Víte, co vždycky říkáme? Tak to ignorujte. Alespoň teď.”

Řetězec KFC ve svém vyjádření uvedl:

„Toto je naše vůbec první globální kampaň, která do značné míry shrnuje, jak se cítíme. Svět je v tuto chvíli sjednocený a situace, ve které se nacházíme, prostě vyžaduje globální reakci. Je to pro nás velký krok. A buďme upřímní, náš slogan právě teď není úplně vhodný.”

Kate Wall, vedoucí marketingu KFC ve Velké Británii a Irsku, doplnila, že tento rok byl náročný pro pohostinství i reklamní odvětví. KFC se dle ní ovšem, stejně jako ne tak úplně hygienický slogan, navrátí. A to větší a silnější.

Vzpomínky vítězů: Roman Vojtek & Kristýna Coufalová

Jak na první řadu StarDance vzpomínají její vítězové, Roman Vojtek a Kristýna Coufalová? V sérii Vzpomínky vítězů se alespoň na chvíli vrátíme na taneční parket a zavzpomínáme si společně s vámi. Pamatujete si ještě na nápadité choreografie této taneční dvojice?

Zveřejnil(a) StarDance dne Pátek 27. března 2020

Zdroj: Muse by Clio

Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.