Po PENNY marketu bude prodávat „ošklivou“ zeleninu také Rohlik.cz

18. 8. 2016 | Petr Michl
Proč by okurka nemohla být zakroucená jako banán? Po síti prodejen PENNY fandí ošklivé zelenině i Rohlik.cz.

Zelenina, která nevyhovuje běžným supermarketovým standardům — tedy je pokroucená, špatně zbarvená nebo velikostně abnormální — končí obvykle zaoraná v polích. Online supermarket Rohlik.cz ji nově nabízí jako levnější alternativu ke „standardně krásné“ zelenině. Zatím prodává okurky a papriky a podle zájmu zákazníků je Rohlik.cz připraven nabídku rozšířit.

„Víme, že naši zákazníci jsou citliví na otázky životního prostředí a plýtvání potravinami. Ukázal to už filtr na potraviny bez palmového tuku, který si lidé vyžádali. Proto jsme se rozhodli nabídnout zeleninu, která by se jinak vyhodila, protože není esteticky dokonalá, i když chutná stejně dobře jako ta krásná. Věříme, že si své zákazníky najde a my budeme jedni z těch, kdo pomohou ukázat, že jsou tu cesty, jak neplýtvat,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

V nabídce jsou aktuálně papriky, které nevyhovují kvůli přílišnému zakroucení, nestandardnímu začervenání nebo drobnými povrchovými nedokonalostmi, a okurky, které nemají standardizovanou velikost či jsou pokroucené. Tedy je v nabídce perfektně zdravá a kvalitní zelenina, která nevyhovuje čistě z estetických důvodů, a proto se nemůže dostat do běžné maloobchodní sítě. Koncové ceny této zeleniny jsou o cca 50 % nižší než u běžně nabízených okurek a paprik na Rohlik.cz.

Od Rozhlik.cz lze brát tento krok jako reakci na velmi pozitivní přijetí totožného přístupu sítě prodejen PENNY. Ta nabízí „ošklivou“ zeleninu od pondělí 15. srpna v rámci celé České republiky. Uvedení této novinky racionalizovala výsledky průzkumu společnosti Médea Research, které ukázaly, že téměř tři čtvrtiny Čechů nakupují ovoce a zeleninu v supermarketech. Celkem 45 % z nás si vybírá ovoce od českých pěstitelů a více než polovina tuzemské populace upřednostňuje zeleninu vypěstovanou českými zemědělci. Pokud by zelenina nestandardního tvaru a velikosti byla k dispozici za zvýhodněnou cenu, 52 % Čechů by ji zakoupilo a dalších 32 % by ji spíše zakoupilo.

Štítky dokumentu: Budování značky Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.