Po Twitteru se dnes šíří reklamy!

24. 6. 2011 | bN
Dle statistik serveru Video Viral Chart dnes sociální síti Twitter vévodí dvě reklamy - na Heineken a Coca-Colu.

Dle statistik serveru Video Viral Chart dnes sociální síti Twitter vévodí dvě reklamy. První z nich je od společnosti Heineken a nese název „The Date“. Svým stylem a příběhem navazuje na reklamu „The Entrance“. Opět je hlavním hrdinou jakýsi „supermuž“, který si svým šarmem dokáže získat úplně každého. Spot je opět pestrý a svižný.

Druhým videem je „Happiness Machine“ od společnosti Coca-Cola. Coca-Cola nainstalovala do škol automat s nápoji, který doslova „vytváří štěstí“. Tedy, štěstí v podobě záplavy lahví s magickým tmavým nápojem. Obě videa se však na internetu vyskytují již delší dobu.
 

Štítky dokumentu: Twitter Virální marketing YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: