Počet českých internetových uživatelů atakuje hranici 7 milionů

27. 2. 2015 | redakce

Počet českých internetových uživatelů se v lednu zvýšil o více než 131 tisíc a přiblížil se tak k hranici 7 milionů. Zahraničních uživatelů navštěvujících webové stránky zapojené do NetMonitoru bylo v prvním měsíci letošního roku 1,7 milionu. Rekordní byla také návštěvnost z mobilních zařízení, počet mobilních uživatelů překročil hranici 4 milionů.

Návštěvnost z klasických PC

Lednové výsledky NetMonitoru potvrdily, že tento měsíc patří v oblasti návštěvnosti internetu tradičně mezi silnější. Čeští internetoví uživatelé provedli v lednu 8,6 miliardy zobrazení stránek, tedy o necelou miliardu více než v prosinci. Denní návštěvnost webových stránek přesáhla počet 3,5 milionu RU. Téměř všechny webové kategorie zaznamenaly výrazné zvýšení počtu návštěvníků, přičemž největší nárůst vykazovaly weby z oblasti Zdraví a Cestování (o 30, resp. 24 %). Rekordní nárůst počtu zobrazení stránek (o 50 %) zaznamenala kategorie Bydlení a reality.

 

Návštěvnost internetu v ČR – meziměsíční porovnání výsledků za prosinec  2014 a leden 2015

* Reální uživatelé z ČR - počet uživatelů internetu z České republiky, kteří navštívili alespoň jeden z webů zapojených do výzkumu NetMonitor během daného měsíce. Zdroj: NetMonitor, prosinec 2014 a leden 2015.

Mobilní internet

V prvním měsíci letošního roku významně rostla návštěvnost z mobilních zařízení. Počet internetových uživatelů, navštěvujících měřené webové stránky z mobilních telefonů a tabletů se meziměsíčně zvýšil o téměř půl milionu a překročil hranici 4 milionů uživatelů. Nejvíce uživatelů (více než milion) navštívilo zpravodajské, horizontální a bulvární portály.

Multimediální obsah

Počet uživatelů sledujících multimediální obsah na internetu se blíží k hodnotě 3,8 milionu. Denně navštěvuje streamovaný obsah 750 tisíc uživatelů, kteří ho sledují v průměru 40 minut denně. Rozdělení uživatelů podle pohlaví bylo v lednu téměř rovnoměrné a nejpočetnější skupinou uživatelů byli lidé ve věku 35-44 let.

Zdroj: NetMonitor, prosinec 2014 a leden 2015.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.