Populární animák převálcoval konkurenci v outdoorové reklamě

23. 6. 2017 | Milada Zemanová
Kreslený snímek Tajný život mazlíčků si díky interaktivním billboardům propojeným se smartphony odnesl globální ocenění pro nejlepší outdoor digitální reklamu.

Animovaný rodinný film Tajný život mazlíčků (v originále The Secret Life of Pets) debutoval v kinech v loňském roce a jeho originální outdoorové kampaně se nyní dočkaly nejvyššího ocenění pro venkovní digitální reklamu od FEPE International.

Toto ocenění bylo předáno minuly týden na každoroční konferenci ve Stockholmu a obdržely jej mediální agentury MediaCom a Ocean Outdoor, které se na výherních kampaních podílely

Během propagace uvedeného filmu byly například billboardové reklamy ohraničeny jako okna a jednotliví domácí mazlíčci skákali, aby z nich mohli vyhlédnout. Ovšem vítěznou reklamou se stal populární počin integrace do smartphonu, kdy si kolemjdoucí mohli pořídit selfie, nahrát ji přímo do reklamy, kde následně byli propojeni s některým z hlavních charakterů.

Na zmíněnou zážitkovou a zcela interaktivní reklamu se můžete podívat v přehledu níže, ve kterém jsou představeny i další populární billboardy propagující tento animák.


Prezident FEPE, Matthew Dearden, uvedl, že tato reklama reprezentuje mimořádnou schopnost oslovit lidi zcela originálním způsobem.

Zmíněný animovaný snímek inspiroval také například reklamu na GoPro, na kterou se můžete podívat níže.



Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: