Příspěvky na Instagramu půjdou jednoduše přeměnit v reklamy

21. 5. 2018 | Petr Michl
Posty na Instagramu půjde přeměnit v reklamy profesionálnějším způsobem. Konečně to bude možné i ze správce reklam a Power Editoru.



Po tomto inzerenti už dlouho volali. Příspěvky na Instagramu půjde přeměnit na reklamy skrze Správce reklam nebo Power Editor.

Dosud jste tak mohli udělat jen kliknutím tlačítka „Promote" přímo u organického příspěvku, což bylo ekvivalentem boostování příspěvků přímo z Facebook Stránky několik let dozadu. Ano, šlo o udržování zvyků z marketingového pravěku. Nyní ale přichází dlouho očekávaná budoucnost.

Tato funce má být  dostupná globálně v „rámci několika týdnů", a to pro reklamy s cíly zvýšení povědomí o značce (Brand Awareness"), engagementu příspěvku (Post Engagement"), dosahu („Reach") a počtu zhlédnutí videa (Video Views objectives"),

V tuto chvíli ale bude možné popsaným způsobem udělat reklamu jen z příspěvku s jednou fotografií nebo videem, pro Carousel, Stories, příspěvky označené jako „Branded Content" a tzv. „Instagram Shopping posts" to zatím neplatí.

Jakmile se reklama spustí, placený engagement se připočte u příspěvku k tomu organickému. Ve Správci reklam bude vidět pouze placený engagement.  Insights v Instragramu ukáží organický i placený dosah. Pokud pro vás funkce není dostupná, měli byste se dočkat do půlky června.

Zdroj: WERSM

Štítky dokumentu: Instagram Reklama online
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.