Pro VW i Škodu byl rok 2010 velmi úspěšný

10. 3. 2011 | ATM
Automobilka Škoda Auto v loňském roce více než zdvojnásobila svůj provozní zisk. Vyplývá to ze zprávy, kterou vydal mateřský koncern Volkswagen. Prodej Škodovek se navíc zvedl o 11,5 procent a činil 763 000 vozů. Důvodem jsou zejména úspěchy na rozvíjících se trzích v Indii a Číně.

Nové logo Škody, zdroj: www.skoda-auto.cz

Automobilka Škoda Auto v loňském roce více než zdvojnásobila svůj provozní zisk. Vyplývá to ze zprávy, kterou vydal mateřský koncern Volkswagen. Prodej Škodovek se navíc zvedl o 11,5 procent a činil 763 000 vozů. Důvodem jsou zejména úspěchy na rozvíjících se trzích v Indii a Číně.

S těmito výsledky se však Škoda nespokojí. Její dlouhodobá strategie počítá se zdvojnásobením celosvětových prodejů do roku 2018. Pomoci jí má širší nabídka modelů a větší profilace na globálním trhu.

Rok 2010 byl pochopitelně úspěšný i pro Volkswagen. Ten má nakročeno překonat Toyotu a stát se globálně nejsilnější automobilkou. Provozní zisk Volkswagenu se totiž loni takřka zečtyřnásobil na 713 miliard korun.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: