Procter & Gamble spustil první webový magazín

7. 4. 2011 | Agency Focus
Online magazín s názvem Beauty Recommended je dostupný na webu společnosti Procter & Gamble a jeho smyslem je přiblížit především čtenářkám novinky z oblasti kosmetiky a samozřejmě také nabídnout vybrané výrobky koncernu.

Online magazín s názvem Beauty Recommended je dostupný na webu společnosti Procter & Gamble super savvy me (www.supersavvyme.com) a jeho smyslem je přiblížit především čtenářkám novinky z oblasti kosmetiky a samozřejmě také nabídnout vybrané výrobky koncernu. Ze strany společnosti je to vůbec první online mgazín, který se rozhodla spustit. Impulcem byla anketa mezi zákaznicemi, která ukázala že přes 90% z nich si myslí, že výrobci světoznámých značek kosmetiky naslouchají jejich přáním.

Editorem magazínu je Annbel Jonesová, která je zároveň redaktorkou týdeníku pro ženy Grazia. Jonesová k projektu dodala, že vytvořili online komunitu uživatelek, které zkouší produkty a nové trendy a posléze se po své zkušenosti a zážitky podělí s ostatními prostřednictvím magazínu. Tento koncept je v daném segmentu ojedinělý. Specialitou magazínu je navíc jeho propojení s eshopem, kdy postačí klepnout na název výrobku a čtenářka si jej může okamžite koupit.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.