První krém, který slibuje vrásky, zabodoval i na Cannes Lions

24. 6. 2015 | Dan Škvařil
Nezní to zrovna jako skvělý produkt. Za antireklamním sloganem se však skrývá nápaditá kampaň proti rakovině prsu.

Kampaně na podporu boje proti rakovině prsu nejsou nic nového. Přesto jsou ženy stále v ohrožení a ročně jich kvůli ní přijde o život půl miliónu. Je tedy potřeba kampaně opakovat a znovu přicházet s novými kreativními nápady. S jedním takovým neotřelým řešením přišla novozélandská nadace New Zealand Breast Cancer Foundation. Spolu s agenturou Colenso BBDO vymyslela v rámci své kampaně nápad, který přinesl skvělé výsledky.

Ženy používají celou řadu krémů, ať už na ruce či na obličej, ale prsa si jimi většinou nemažou. To je ovšem škoda, protože v takovém případě by mohly mnohem snáze odhalit příznaky rostoucího nádoru. Nadace proto požádala kosmetickou značku Skinfood, aby přišla na trh se zcela novým produktem – zvlhčovacím krémem na prsa.

Tím, co bylo ovšem převratným kouskem, byl koncept jeho propagace. V reklamách se většinou vrásky berou za největší nepřátele srovnatelné se smrtelnými bakteriemi. Tady ovšem posloužily opačnému účelu. Protože tento produkt chrání před rakovinou, umožní ženám přežít, a tím pádem i zestárnout. Jedná se o krém, který udělá vrásky.



Krém se úspěšně prodává v hlavních novozélandských supermarketech. Dva dolary z každého kusu jdou na podporu nadačních aktivit. Kampaň je zároveň ozdobena krásným vizuálem. Jeho kvality byly oceněny také na prestižním festivalu reklamy Cannes Lions, kde v kategorii print obdržel zlato.

FINALLY, A CREAM THAT GIVES YOU WRINKLES.


Kam dál:

Podívejte se, jak se bojuje proti rakovině prsu s humorem. Předloňská kampaň na sociálních sítích využila takzvaný mamming, kladení prsou na cokoli, aby upozornila na riziko tohoto onemocnění.

Zdroj: Adweek

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.