Reflex spouští placený web a představuje nový TV spot

1. 4. 2010 | IKE
Padesát korun na týden anebo předplacení týdeníku Reflex - to jsou od dnešního dne jediné dvě možnosti, jak se dostat k online obsahu Reflexu. S 1. dubnem totiž přišel také slibovaný redesign celého webu, který většinu obsahu nemilosrdně uzamyká. Dorazivší uživatelé, kteří chtěli shlédnout nějaký ten obsah zdrama jsou alespoň vyhojeni ukázkou nového televizního spotu, který bude týdeník propagovat.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Padesát korun na týden anebo předplacení týdeníku Reflex - to jsou od dnešního dne jediné dvě možnosti, jak se dostat k online obsahu Reflexu. S 1. dubnem totiž přišel také slibovaný redesign celého webu, který většinu obsahu nemilosrdně uzamyká.
Dorazivší uživatelé, kteří chtěli shlédnout nějaký ten obsah zdrama jsou alespoň vyhojeni ukázkou nového televizního spotu, který bude týdeník propagovat. Reflex je v něm profilován jako vysoce investigativní médium a poslední instance spravdelnosti. Za spot, který režíroval Ivan Zachariáš by se nemusela zkrátka stydět ani náborová kancelář CIA. Video můžete shlédnout zde .

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.