Regiojet přichází s virtuální stevardkou. Firma posiluje v oblasti digitalizace služeb

9. 11. 2020 | Petr Michl
Regiojet se Student Agency budují oddělení digitálního produktu a přicházejí s prvními výsledky. Nyní zaváděná virtuální stevardka například umožní na vybraných spojích cestujícímu on-line objednávku občerstvení, které mu pak ve vlaku personál donese už přímo na místo.

Student Agency a RegioJet přicházejí s úpravou strategie v obsluze a komunikaci se zákazníky. V reakci na COVID 19 a omezení s ním spojená se holding rozhodl zareagovat úpravou a vylepšením stávajících webů a aplikací, přijde také s novými řešeními, do kterých se promítne digitalizace. Zákazníci si budou moci objednat bezkontaktně více služeb.

Vzdálená virtuální stevardka

Už v prvním čtvrtletí příštího roku se zákazníci RegioJetu setkají se vzdálenou a virtuální stevardkou, která pomůže zajistit zákaznický servis prostřednictvím obrazovek, které má RegioJet ve svých autobusech a vozech Astra na svých vlakových spojích. S virtuální stevardkou se cestující setkají také prostřednictvím svých mobilních zařízení. 

Virtuální stevardka bude doplňovat osobní servis personálu (například ve vlaku, nebo mezinárodních linkách). „Pomůže zrychlit podávání informaci a obsluhu a na některých spojích, kdy například ve vnitrostátních autobusech nemáme již delší dobu osobní stevardky, bude mít na starosti celkový kontakt s cestujícím a dá se říci, že se takto stevardky opět vrátí na paluby těchto spojů,“ vysvětlil pro Marketing Journal mluvčí Regiojetu, Aleš Ondrůj. Dále doplnil, že role virtuální asistentky bude především následující:

  • Poskytnout cestujícímu veškeré informace spojené s jízdou a také například s palubním servisem a obsluhou.
  • Poskytnout cestujícím důležité informace týkající se bezpečnosti
  • Bude cestujícím interaktivně k dispozici během jízdy pro informace týkající se například přestupů, dalších služeb apod.
  •  Interaktivně bude cestujícím dávat informace týkající se mimořádných situací — pokyny při zpoždění, kompenzacích apod.
  • Zajistí kontakt mezi cestujícím a zákaznickým centrem


Výhodné může také být, že virtuální stevardka umožní na vybraných spojích cestujícímu on-line objednávku občerstvení, které mu pak ve vlaku personál donese už přímo na místo. U samoobslužného servisu v autobusech pomůže cestujícímu s instrukcí, jak se obsloužit.

Regiojet investoval do těchto řešeních i z důvodu zachování určité úrovně služeb, když je omezena vládními nařízeními. Virtuální stevardka může být přítomna na místě i tehdy, když vstoupí v platnost omezení týkající se osobní obsluhy zákazníků, nebo si zákazníci budou přát co nejmenší kontakt s personálem. RegioJet tak bude moci i v dobách omezení poskytnout zákazníkovi maximální servis a asistenci,“ vysvětluje Ondrůj.

Regiojet buduje oddělení Digitálního produktu

RegioJet a Student Agency se v krizi rozhodly investovat do odborníků na trhu digitalizace. Cílem je v následujících dvou letech realizovat zásadní změny v digitálních produktech firem ve skupině.

V rámci holdingu vzniká nové oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka. V holdingu postupně vznikne kompletní digitální tým složený ze specializovaných odborníků s know-how v oblasti digitalizace. Firma si od nového týmu slibuje vylepšení stávajících webů a aplikací, navíc chce přinést nové služby, které budou jedinečné na českém i středoevropském trhu. 

 

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.