Reklama na Ford Mustang: profesionální kaskadérka, vyděšení spolujezdci a skrytá kamera

18. 2. 2015 | Dan Škvařil

Mnoho značek se rozhodlo před svátkem svatého Valentýna spustit kampaně plné romantiky a lásky. Ford při propagaci svého nejvíce testosteronem nabitého modelu Mustang nechtěl zůstat pozadu, ale vyznání lásky na růžových přáníčkách by se k němu zrovna nehodily. Rande z díly agentury The Work tak vypadá o poznání jinak. Ve dvouminutovém spotu ukazuje, co se stane, když naivní muž podcení blondýnu za volantem.


Vše začíná nevinně. Šest mužů se postupně setkává v baru s dívkou, která má být hvězdou romantické televizní reality show. Jde vlastně o casting. Slečna si chce každého prověřit a zjistit, jestli to mezi nimi zajiskří. Údajnou herečkou ovšem není nikdo jiný než Prestin Parssonová, profesionální automobilová kaskadérka. To ale muži ani zdaleka neví. V baru je poněkud hlučno, a tak se dívka rozhodne přesunout jinam. Nasedají do jejího Mustanga, aniž by tušili, že se vrhají do pasti.

Když uvidí, jak žena zápasí s volantem a řadící pákou, naparují se muži jako kohouti. Jeden jí dokonce pravidelně radí, kdy má řadit. Vše se ale rázem mění, když žena zabočí na parkoviště, aby tu demonstrovala kaskadérské umění a pořádně rozvířila prach pod koly. Muži se propadají do sedadel a nestačí věřit svým očím, ale brzy si začnou jízdu užívat. Rychlé rande po chvíli končí, ukazuje se natáčecí štáb a pokusní pánové mohou odejít ze scény s úsměvem přes celou tvář a obohaceni o zajímavou zkušenost.


Trocha nevinné zábavy, z které navíc vychází jako ty silné a chytřejší ženy, se zdá být fungujícím receptem na virální úspěch. Ford s tímto šprýmem strčil do kapsy všechny vyloženě valentýnské kampaně. Video již zaznamenalo za necelý týden přes 10 milionů zhlédnutí.

Ford přitom není první, kdo přišel s nápadem skrytého automobilového kaskadéra. Už před rokem jste mohli shlédnout podobnou reklamu od PepsiCo. V ní profesionální automobilový závodník Jeff Gordon v přestrojení vystraší prodejce automobilů, když jej nedobrovolně (ale za to pořádně rychle) povozí v jednom z jeho vozů. A virál byl na světě. Na tuto reklamu pak Pepsi dokonce navázala ještě odvážnějším počinem. Aby přesvědčil nevěřícího žurnalistu, který opakovaně zpochybňoval pravost první reklamy, Jeff Gordon si znovu nasadil falešný plnovous a povozil novináře, pronásledován policejním vozem.

Na obě dvě reklamy se podívejte v článku Reklama týdne: Pepsi vytvořila pokračování virálu „Test Drive" s odplatou novináři.

Zdroj: Adweek

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.