Reklama týdne: Adore me přináší valentýnské odhalení. Ženy skutečně vědí, co chtějí

14. 2. 2020 | Aneta Birnerová
Nemusí se vás ptát, po čem toužíte. A ví, proč vás vytočí, když dostanete karafiát a bonboniéru z benzínky. Značka luxusního spodního prádla Adore Me natočila valentýnský reklamní spot s láskou od žen pro ženy.

Značka: Adore Me

Země: USA

Agentura: Tank New York

Po tisíciletí nikdo nevěděl, po čem ženy touží. A přitom se celou dobu stačilo zeptat. V nové reklamě na luxusní spodní prádlo značky Adore Me ženy otevřeně mluví o tom, co by si přály (dělat) na Valentýna

„Chci na talíř tolik syrové ryby, co sama vážím, zalejt to šáněm rovnou z lahve a párkrát si zalaškovat.” 

„Chci spoustu vína a dobrého právníka.” 

„Chci méně jednorázových plastů.” 

To jsou některé z upřímných odpovědí, které se objevily ve videu. Kam se poděla čokoláda z benzínky, Oldřich Nový a nesmělá líbačka v kině? 

Ve spotu opravdu nenajdete žádné fiktivní odpovědi z červené knihovny. Reklamní agentura Tank New York při jeho tvorbě pracovala se skutečnými reakcemi ze sociální sítě Reddit. Jedná se o přání psaná ženami, co sedí doma ve spodním prádle, pro další ženy ve spodním prádle. A právě to dodává reklamě na opravdovosti. Nebudeme vás nudit argumenty o opodstatněné a vkusné skoro nahotě před kamerou, ale tady jsme se k tomuto ideálu opravdu významně přiblížili. Souhlasíte?

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: