Reklama týdne: IKEA usmažila kuchyň na pánvi

4. 9. 2015 | Petr Michl
Když máte v pánvi všechny díly kuchyně, rozklepněte několik žárovek, přidejte hrst hřebíků a osmahněte na prudkém plameni. Koncept nové reklamy IKEA je poněkud šílený, ale v dobrém slova smyslu.

Klient: IKEA

Agentura: BBH Asia Pacific

Země: Thajsko, Malajsie a Singapur

Jak by vypadala kuchyň IKEA usmažená v pánvi? Odpověď na tuto bizarní otázku vám připravil šéfkuchař z agentury BBH Asia Pacific.

Ano, i ta nejbláznivější myšlenka se dá s pomocí 3D animátorů uvést v život. Před časem ukázala britská IKEA létající oblečení, které hledá cestu do skříně, stejně jako stěhovaví ptáci míří neomylně do teplých krajin. Tentokrát můžeme být svědky sestavování kuchyně, ke kterému nepotřebujete inbusový klíč a šroubovák, ale teflonovou pánev. Tato kreativita je určena pro kampaně IKEA v Thajsku, Malajsii a Singapuru.



Systém kuchyní IKEA Metod je o zábav
ě při tvorbě vaší nové kuchyně. Takže jsme jednu uvařili, abychom vám ukázali, jak na to,“ uvedl pro Adweek senior art director agentury BBH Pacific, Gaston Soto, S žárovkami rozklepávanými jako vejce, dvířky potřebujícími stejnou úpravu jako papriky a hrstí hřebí(č)ků místo koření pro dochucení na závěr se jim to rozhodně daří.

Reklamy podobného typu, které se snaží až moc, nejsou nutně receptem na úspěch. I když se mohou pochlubit náročnou produkcí a atraktivní vizuální stránkou, často postrádají emoce. Tento spot si ovšem zachovává jistou rozpustilost doloženou třeba doporučeným umytím rukou po vaření realizovaném ve dřezu miniaturní kuchyně nebo nazýváním katalogu IKEA kuchařkou. Člověk pak dostane chuť na to uvařit si novou kuchyň dle vlastních představ. A o to přesně spotu šlo.

Zdroje: Adweek, AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: