Reklama týdne: Lurpak — Master food in a hurry

5. 6. 2018 | Petr Michl
Je namazání sendviče audiovizuálním uměleckým zážitkem? V této reklamě ano.

Klient: Lurpak

Agentura: Wieden & Kennedy London, Time Based Arts

Země: Velká Británie

Reklamy na máslo nemusí být jen nuda o středostavovské rodině, které máma připraví s radostí snídani i svačinu. Ty propagující máslo Lurpak  umí už dlouhá léta udělat z vaření s máslem strhující vizuální podívanou. Nové reklamě vytvořené agenturou Wieden & Kennedy London a VFX studiem Time Based Arts se daří podobný efekt vykouzlit i z přípravy snídaně.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.