Reklama týdne: Mercedes-Benz - The uncrashable Toy Cars

13. 10. 2015 | Petr Michl
Jak přiblížit zábavně asistenční brzdný systém? Mercedes-Benz dal dětem autíčka, která do sebe nemohou narazit. Dohnalo je to k šílenství.

Klient: Mercedes-Benz

Produkce: Jung von Matt/Alster

Země: Německo

Nová reklama automobilky Mercedes-Benz dokáže vysvětlit účel složité technologie tak jednoduše, jak to jen jde. Dodejme, že přitom figurují i malé děti, a je zřejmé, že je tu zaděláno na virální hit.

Cílem spotu je představit automatický brzdný systém Assist System Plus. Agentura Jung Von Matt/Alster z německého Hamburku k jeho ilustraci připevnila do přídě dvou aut / hraček opravdu silné magnety se souhlasným pólem směřujícím vpřed. Když pak dali zmenšené modely mercedesů do rukou dětem, po chvíli je zcela přirozeně napadlo narážet s nimi do sebe. Simulace čelního střetu ale nikdy nevyšla, magnety to ne a ne povolit.

Spot končí záběry na rozčílení frustrovaných dětí a střihem na ukázku toho, jak to funguje u reálných aut. Slogan vztahující se k Brake Assist System Plus: Kdo miluje srážky, bude ho nenávidět. Kdo nenávidí srážky, bude ho milovat,"  je pak znakem čisté reklamní extratřídy.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.