Reklama týdne: Reebok udělal z Conora McGregora akční figurku

15. 1. 2020 | Michl Petr
Dokáže bouřlivák Conor McGregor zkrotit ekipu zlovolných hraček? To se vsaďte.

Klient: Reebok

Agentura:  Deutsch New York

Země: USA

Když je vaším ambasadorem Conor McGregor, můžete počítat s tím, že bude pořádně hlasitý. A někdy dokonce i tak, jak se vám to nebude líbit. V Reeboku dokázali horkou hlavu MMA zvládnout. Museli ji ovšem změnit v superhrdinu.

ve spotu z dílny agentury Deutsch se McGregor přemění právě v něj poté, co vstoupí do pokoje svého syna. Ovšem jde o superhdrinu v plastovém a kapesním vydání. Navíc se musí o své místo na slunci utkat s hračkami, které se rády válí po domě a dělají nepořádek.

Podívejte se na spot níže. 

Epický úklid s pomocí pěstí je akční pastvou pro oči. Jde v něm ale především o model bot Reebok Zig Kinetica, který má McGregor na nohách. Viceprezident marketingu Reeboku, Matt Blonder, uvedl v tiskové zprávě:

„Jsme nadšení, že můžeme přijít s naším největším (produktovým) launchem s pomocí Conora McGregora v době jeho vzrušujícího  návratu do UFC. Uvedení Zig Kinetica je pro Reebok předělem. Těšíme se na budoucnosti naší značky, v níž upevníme naše postavení na pomezí sportu a stylu.“

S návratem přitom odkazuje na McGregorův zápas s Donaldem Cerronem, který proběhne už tuto sobotu.   

 

Spot je pokračováním dlouhodobé kampaně „Sport The Unexpected“, v níž se snaží oslavovat ty, kteří utvářejí kulturu tím, že jsou cokoliv, jen ne očekávatelní. „Šlo o snový brief k tomu, abyste se poddali své imaginaci pro produkt, jako je Zig Kinetica, a posunuli hranice reality,“ uvedl Dan Kelleher zastávající v Deutsch NY pozici creative chief officer. Myslíme, že se to povedlo. Souboj legendy MMA se zlými hračkami je pořádná řežba.

Mimochodem předpokládáme, že vás to taky napadlo. Bude Conor McGregor k dostání jako akční figurka? Ano, ale pravděpodobně nebude k mání. Reebok jich hodlá vyrobit jen 100 a rozdat je „přátelům značky“.

Zdroje: Campaign, Uproxx

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.