Reklamní kreativci jsou jako krekry, říká neziskovka NABS. Často je po otevření kanceláře najdete již zlomené

14. 10. 2021 | Aneta Birnerová
Mnoho zaměstnanců v reklamním prostředí se blíží vyhoření, upozorňuje nezisková organizace NABS. Neutuchající pracovní zápal je pomalu mění na vysušené křehké krekry.

Kampaň: This Job Can Break You if You Let It. (Tahle práce tě zlomí, jestli jí to dovolíš.)

Agentura: Cossette (Kanada)

Klient: National Advertising Benevolent Society (NABS)

„Tahle práce tě zničí, doufám, že to víš,“ upozorňuje kulhající Emily svou novou druhou asistentku na konci legendárního filmu Ďábel nosí Pradu. Přestože tento snímek vznikl na motivy knižní předlohy Lauren Weisberger kritizující neúnosné pracovní nároky šéfredaktorky Vogue Anny Wintour, většina z nás ji v podání půvabné Meryl Streep miluje. Kdo by nechtěl pracovat pro šéfku, jejíž lehké špulení rtů zničí jak celou kolekci jednoho návrháře, tak váš osobní život.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.