Reklamní mural v Londýně nabízí kolemjdoucím osvěžení. Stačí se k němu přitisknout

27. 7. 2022 | Petr Michl
Není zrovna obvyklé, aby lidé chtěli vědět, kde přesně se vaše reklama nachází, a pak se na ni chodili přitisknout. Přesně to je ale případ muralu značky alko sody White Claw v Londýně, který chladí a zpříjemňuje kolemjdoucím rekordně horké léto.

 

Spalující vedra zasáhla v posledních týdnech mnoho evropských zemích. Ve Velké Británii se dokonce historicky poprvé šplhal teploměr přes 40 stupňů Celsia. Značky nabízející osvěžení — od nanuků přes limonády až po pivo — jsou ve velké poptávce. A jedna z nich se odhodlala své poslání naplnit i přímo ve své reklamě.

Typ nápoje hard seltzer je někdy v Česku uváděn jako alko soda, jde o perlivý čirý nápoj s asi 4 procenty alkoholu. Do této kategorie spadá i značka White Claw, která se ve Velké Británii rozhodla k aktivaci formou outdoor reklamy se zdánlivě paradoxním cílem nechat, co nejvíc lidí chladných. Jde totiž o „namražený“ billboard po boku chodníku, který kolemjdoucí přímo vyzývá k tomu, aby se přilepili.  

Billboard je spíše muralem: velkoformátovou malbou ledu a vln na zdi s délkou takřka 7 metrů. Není přitom po celé délce vyvedena na zděném podkladu, ale z větší části je barva blokující na ní dopadající sluneční paprsky na chladících dotykových podložkách. Dílo pojmenované „The Wall of Cool" pak dělá to, co jeho název slibuje: chladí a nabízí kolemjdoucím trochu úlevy od neúprosného horka. Nejlepší je prý přitom přitisknout svá zápěstí nebo čelo.

Mluvčí společnosti White Claw, Michael Dean, uvedl:

Vzhledem k rekordním teplotám jsme chtěli Londýňanům v tento parný den poskytnout tolik potřebnou chvilku lehkého osvěžení. Jak lépe je ochladit než s White Claw v ruce a billboardem, který pohltí veškeré teplo?"

Za nápadem stojí kreativní agentura Welcome to Frank, která se snažila vytvořit médium, které by řešilo diskomfort vyplývající z rekordně horkého léta a přitom mělo v srdci základní hodnoty značky White Claw. A to se evidentně podařilo. Není zrovna obvyklé, aby lidé chtěli vědět, kde přesně se vaše reklama nachází, a pak se na ni chodili přitisknout. V tomto případě se to podařilo.

Zdroj: The Drum, White Claw

 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: