Rozšířené skóre kvality pomáhá vylepšovat AdWords kampaně

22. 5. 2017 | Milada Zemanová
Google rozšířil možnosti Quality score, a inzerenti tak mohou sledovat historická data a získali další možnosti, jak zefektivnit své reklamy v AdWords.

Pokud chcete ověřit, jak relevantní jsou vaše klíčová slova, landing page a reklamy v AdWords, je potřeba pracovat se skórem kvality. To zahrnuje očekávané CTR, relevanci reklamy a hodnocení vaší vstupní stránky (landing page). Tento týden Google uveřejnil celkem 7 vylepšení Quality score, které inzerentům umožní dosáhnout větší viditelnosti pro své kampaně.

Můžete pracovat s novými statusy

Toto rozšíření Google okomentoval na svém blogu slovy: „Slyšeli jsme od vás, že 3 komponenty skóre kvality, které jsou dostupné přes bubliny u statusu klíčových slov, jsou velmi užitečné. Nicméně potřebujete způsob, jak je snadno hodnotit na škále a sdílet je.”
Z tohoto důvodu přidal Google do tabulky klíčových slov tři nová, volitelná označení. Ta nesou název: Exp. CTR, Ad relevance a Landing page Exper.

Stačí přidat tyto sloupce do vašich reportů a získáte tak komplexní přehled o skóre vašich klíčových slov.

Poučte se z historie

Pokud chcete adekvátně upravovat své reklamy, je potřeba porozumět tomu, jak změny ve vašem účtu, například optimalizace reklam, působí na vaše skóre kvality. Díky novému rozšíření se u jednotlivých klíčových slov můžete podívat na jejich historické skóre kvality a tím zjistit, jak se dané klíčové slovo vyvíjelo v průběhu času.

Tato data získáte ze 4 nových sloupců: Qual. Score (hist.), Landing page exper. (hist.), Ad relevance (hist.), Exp. CTR (hist.).

Historická data se zobrazují ovšem pouze od data 22. leden 2016, starší data nezískáte.

Zmíněná rozšíření pro Quality score jsou také k dispozici pro manažerské účty.

Zdroj: Google

Štítky dokumentu: Google Reklama online
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.