Salma Hayek v nové reklamě pro Kahlúa rozkopává dveře. Ve velkém stylu a s drinkem v ruce

3. 11. 2023 | Kristýna Vozková
Kahlúa není drink jen pro páteční večery. To, jak vám může kávový likér okořenit i úterní večerní nudu ukazuje série reklam jako vystřižených z telenovely, se Salmou Hayek Pinault v hlavní roli.



Kávový likér Kahlúa
 přichází s hravou kampaní ve stylu latinskoamerických telenovel, ve které si roli ultimátní divy střihla hvězdná Salma Hayek Pinault. Kampaň s názvem Stir Up režíroval mexický režisér Rodrigo Valdes a společně s kreativní agenturou Wieden+ Kennedy London naservíroval milovníkům kávového likéru sérii čtyř krátkých spotů plných barev, dramatu a hlavně lahodných drinků.

První z nich nese název Povzdech (Gasp). Početná rodinka jako vystřižená z mexické telenovely sedí znuděně u večerní tabule, kromě občasných povzdechů slyšíme jen vzdálené zvuky cikád. V tu chvíli vytáhne matka rodu sedící v čele stolu láhev likéru Kahlúa, praští s ní o stůl a za zvuku dramatického prásknutí ji odvíčkuje. Ruce všech přítomných se začnou plnit míchanými drinky, ve kterých hraje hlavní roli Kahlúa, a také hromadou koktejlových třešní. Všichni překvapeně lapají po dechu. Vtom se ozve rána. Dveře vyletí z pantů a v nich stojí Salma Hayek Pinault ve třpytivých červených šatech, se sklenkou v ruce. Podívá se do kamery, dramaticky pohodí svou hřívou a pronese: 

Pátek volal, víno ho nudí” (Friday called, it's bored of wine).

Ve druhém spotu s názvem Gauč (Couch) Salma sedí na pohovce ve žlutých šatech, s lahví Kahlúa v ruce. „Nejsi gaučový povaleč,” pronese její hlas, zatímco ona upřeně hledí do kamery a  jedním fouknutím otevře láhev likéru. Se sklenkou v ruce dodává „Ty jsi gaučové espresso martini!”

V dalších dvou spotech Salma sice neúčinkuje, to jim ale na kvalitě a humoru rozhodně neubírá. Hlavní hrdinkou Mléka po setmění (Milk After Dark) je matka rodu, kterou známe z rodinné večeře. Stojí u otevřené lednice a rozrušeně na dveře poklepává nehty.  „Co jsi provedl s mlékem?” ptá se rozhořčeně svého syna. Muž otevírá láhev Kahlúa, otáčí se k ní čelem a emotivně odpovídá: „Ty víš, co jsem udělal…s mlékem”. V dalším záběru už žena v ruce svírá sklenici s míchaným drinkem a skládá mu poklonu: „Je to perfektní”.

Poslední reklama diváka zavádí do obývacího pokoje, kde hodiny odbíjejí půl sedmé. Dvě ženy sedí na gauči. Před sebou plný šálek kávy a plný šálek mléka. Jedna z nich vytáhne lahev Kahlúa, dramaticky nalije její obsah do kávy, druhá mezitím rozdrtí ledovou kouli a tříští doplní míchané drinky. Následně obě odhalují třpytivý párty outfit ukrytý pod županem. Mimo kameru se ozývá Salmy hlas: „Páni, to vyeskalovalo rychle!”

Cílem kampaně je podle kreativní ředitelky agentury Wieden+ Kennedy, Philippy Beaumont ukázat, že Kahlúa není jen součástí párty, na kterou vyrážíte jednou v týdnu. „Kampaň je zaměřená na ty, které nudí rutina a monotónnost pátečního večera s vínem na pohovce. Chtěli jsme ukázat, že si likerem dokážete okořenit i nudné dny."

A proč Salma? „Salma je nejen skvělým ztělesněním půvabu, ale také pochází ze stejného místa jako Kahlúa, z  Mexika,“ dodala kreativní ředitelka W+K .Kahlúa byla vždy hrdá na své mexické dědictví, a protože Salma je jednou z největších mexických ikon, připadalo nám její obsazené jako skvělá příležitost posvítit více světla na tuto úžasnou zemi.”

Sama herečka si prý natáčení užívala. „Zdaleka nejikoničtějším momentem natáčení byla Salma, která volala ´klapka!' aby si mohla vychutnat zbytek svého espresso martini venku s členy štábu a agentury,“ vzpomíná Beaumont. 

„Stir Up představuje  Kahlúu jako pochoutku, která nevyžaduje speciální událost,” uvedl Craig van Niekerk, globální viceprezident pro marketing značek Malibu a Kahlúa. „Místo  toho, abychom utíkali před pocitem zákazníků , že jsme 'příliš'’ pro každý den, přijímáme tento fakt s bujným, komickým zvratem v reklamách se Salmou v čele. Přijímáme naši mexickou osobnost, abychom tímto humorným a dramatickým způsobem inspirovali novou generaci domácích mixologů.”

Součástí kampaně jsou také billboardy. První zdobí hlavní claim ze spotů:

Pátek volal, víno ho nudí” (Friday called, it's bored of wine).

 

Jiný říká „Na kostkách ledu & a pro někoho až příliš.”

 

Další hlásají třeba: „Vymíchej ze mě Mudslide a říkej mi Kahlúa,” nebo „Trošku Colala do tvého mléka. Jeden díl mléka a jeden díl Kahlúa.” 

 

Kahlúa svou kampaň spustí  v USA, Kanadě, Číně a skandinávských zemích v listopadu a ve Spojeném království v únoru. Její součástí bude i nová etiketa ikonické lahve Kahlúa, která se na pultech maloobchodu v USA bude objevovat od listopadu a v následujících měsících bude uvedena na trh také ve Velké Británii, Kanadě, Jižní Koreji, Číně a Austrálii. 

Zdroje: Muse By ClioKahlua.comadweek.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: