Seznamka Match.com upekla virál v pekle. I s pomocí Ryana Reynoldse a Taylor Swift

8. 12. 2020 | Petr Michl
Jak vypadá romance tohoto roku? Asi jako, když se spojí Satan a dívka se jménem 2020. Další reklama z dílny agentury herce Ryana Reynoldse se stala přes noc virálem.
41% firem v ČR plánuje zvýšit investice do videoobsahu. 1
  • Jak nejlépe prezentovat vaší značku?
  • Jaký typ videa vytvořit?
  • Jak získat konverzi z videoobsahu?
  • Jaké platformy využít k prezentaci?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

„A match made in heaven,“ tímto slovním spojením se v anglosaské kultuře označují páry, které jsou pro sebe jako stvořené. O páru v nové reklamě na online seznamku Match.com se to rozhodně říct nedá. Pojednává totiž o seznámení se s ďáblem.

Jde o spot z dílny společnosti herce Ryana Reynoldse, Maximum Fun. Ta se —jak už její název napovídá — zaměřuje na zábavu. Její reklamy jsou vyhlášené břitkým humorem a nezřídka se v nich objevují áčkoví herci z Hollywoodu. Tentokrát hvězdný pel dodala znovu nahranou verzí svého 12 let starého hitu, Love Story, zpěvačka Taylor Swift, prý právě díky jejímu přátelství s Reynoldsem.

Video znázorňuje seznámení ďábla s dívkou, která si říká „2020“. Padnou si do oka a záhy si užívají vše, co pandemický svět nabízí: piknik na prázdném stadionu, skutečně intimní chvíle v kině nebo fitness centru, kradou toaletní papír na veřejných záchodcích nebo si pořizují selfíčko před hořícím košem. Divíte se, že nechtějí, aby tento rok nikdy neskončil?

„Match dal dohromady miliony lidí. A lidé na něm nacházejí lásku i v tomto roce, který lze přirovnat k hořícímu odpadkovému koši. Prostě jsme si představili, jak by mohl vypadat k sobě padnoucí pár pro rok 2020. A toto video bylo přirozeným výsledkem. Mám také díky němu, o čem přemýšlet během setkání představenstev,“ uvedl Reynolds.

Samotná reklama je doplněná i rozhovorem s netradičním párem. Ten upozorňuje na to, že na Match.com můžete i vyfiltrovat věci, které u svého protějšku nevyhledáváte. Satan například zadal: štěstí, radost, rozum a toaletní papír.

Hvězda filmového hitu Deadpool nabízí klientům své reklamní agentury nevídaný benefit. Už jen zmínka o nové kampani na sociálních sítích Ryana Reynoldse může zaručit velký dosah. Reklama pro Match.com získala 4 miliony zhlédnutí během 24 hodin, celkově 3,2 milionu zhlédnutí má po publikování na jeho YouTube kanále (což je 2x více než na YT kanále Match.com). 6,8 milionů zobrazení má reklama u příspěvku sdíleného na Twitteru Taylor Swift. Bonusem v tomto případě je ovšem i to, že od Ryana Reynoldse nepřichází jen nadprůměrný dosah, ale také obsah.

Kam dál?

Real-time marketing může být velmi efektivní, když se provede správně. Herec a podnikatel Ryan Reynolds má na takové situace čich. Využil vlny kritiky reklamní kampaně cyklotrenažerů Peloton, a dokázal tak přilákat pozornost ke své značce ginu.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.