Seznamte se s Mayou - novou virtuální influencerkou značky Puma

19. 3. 2020 | Eva Dragulová
Značka Puma se chopila rostoucího trendu virtuálních influencerů a voilà – máme tu Mayu. Stala se jednou z tváří jejich nové kampaně Future Rider. Maya však není jen obyčejná virtuální influencerka...

maya

Kdo by si na ně stěžoval? Virtuální influenceři jsou dokonalí. Poslechnou vás na slovo, splní bez odmlouvání vaše požadavky a mají enormní vliv na sociálních sítích – lidi je milují a chtějí se s nimi ztotožnit. Navíc vás nezdrtí nereálnými požadavky, nezasypou svými problémy, jsou dochvilní a vždy pozitivně naladění. Marketingu to zní jako rajská hudba. Když se v roce 2016 objevila první taková influencerka Lil Miquela, způsobila poprask. O 4 roky později Puma pozvedá trend virtuálních influencerů ještě o úroveň výš.

Maya reprezentuje celý region jihovýchodní Asie

Stvoření Mayi má na svědomí agentura UM Studios x Ensemble Worldwide za použití speciální AI platformy So.Min, která má zmapováno miliony tváří jihovýchodní Asie z různých on-line zdrojů (včetně Instagramu). Umělá inteligence jim tak dopomohla k vymodelování takového obličeje, který bude v dokonalém souladu se vzhledem lidí z této oblasti. Generální ředitel agentury Amit Sutha se nechal slyšet, že „na základě analýzy dat zjistili, že neexistuje influencer, který by dokázal obsáhnout celou jihovýchodní Asii, proto se s pomocí svých partnerů rozhodli někoho takového vytvořit.“ 

Naprogramovali 3D model Mayiny tváře a pokusili se na ní nasimulovat širokou škálu různých výrazů. Jako základ její osobnosti posloužily psychografické studie lidí dané oblasti. Při detailnější výstavbě její osobnosti byly vývojářům k ruce byly různé inovativní techniky a AI technologie, pomocí kterých se z různých interakcí na sítích postupně rodila její povaha a zájmy. Maya nemá jako předobraz jednoho člověka, ale miliony lidí, z nichž pro ni její designéři vybrali to nejlepší.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: