Sklik mění formáty reklamních ploch v obsahové síti

24. 6. 2014 | redakce

Seznam včera informoval, že dojde k redukci formátů reklamních ploch v obsahové síti a tím i podporovaných rozměrů grafické reklamy. Změna má přinést především zjednodušení pro správce reklam z hlediska jejich vytváření a zároveň i snadnější testování výkonnosti reklamních ploch na straně partnerských webů. Změna má nabýt účinnosti 1. srpnem 2014.

Reklamní formáty podporované po 1. srpnu

Jak ilustruje obrázek níže červenou barvou písma, končí 15 původně podporovaných formátů. Přibudou k nim pak nové rozměry reklam 300×600, 320x100 , 930×180 a 970×310 pixelů.



Níže můžete nalézt seznam reklam podporovaných po 1. srpnu 2014:

Svislé formáty
o 160×600
o 300×600 – nově vzniklý formát

Kostky
o 250×250
o 300×300

Vodorovné formáty
o 300×250
o 320×100 – nově vzniklý formát
o 336×280
o 468×60
o 468×282
o 600×190
o 728×90
o 930×180 – nově vzniklý formát
o 970×310 – nově vzniklý formát

Staré formáty odejdou přirozenou cestou

V rámci Sklik nedojde k revoluci, která by již nepodporované formáty po 1. srpnu 2014 automaticky rušila. Ty nasazené před zmíněným datem budou nadále fungovat. Od začátku srpna ale půjde nasazovat pouze podporované formáty, takže se dá předpokladat, že bannerů s již nevyhovujícími rozměry bude postupně ubývat.

Na závěr přidáváme seznam od 1.8. nepodporovaných formátů: 120×600, 120×240, 125×125, 200×300, 200×400, 234×60, 300×50, 300×200, 400×250, 400×280, 468×80, 468×250, 728×100, 950×90, 950×100.

Více můžete nalézt v aktualizovaných pravidlech grafické reklamy pro Sklik.

Zdroj: Sklik Blog

Štítky dokumentu: Reklama online
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.