Smažená kuřecí prsa ve smažených donutech od KFC trumfují kuře na kuřeti v housce z domova

19. 9. 2019 | Aneta Birnerová
Každý fast-food sní o tom, že se lidé budou bít o jeho menu. V roce 2019 nás KFC a Popeyes přesvědčují o tom, že k naplnění této představy potřebujete pouze dvě věci: kuřecí prsa a více kalorií než nabízí cukrárna na Severním pólu.

Podzim odstartoval dramatický kuřecí závod o nejkaloričtější menu, jehož se účastní jedny z největších fastfoodových řetězců: KFC a Popeyes. Vítěz získá vše. Pověst nejlepšího fast-foodu a fronty spokojených zákazníků.

Prvním kandidátem na vítězství je tedy Popeyes, jedná se o druhý největší fast-food v počtu prodaných kuřecích prsíček (hned po KFC).

Tento hranolkový magnát v srpnu letošního roku daroval světu zbrusu nový kuřecí sendvič s krustičkou tak křupavou, že když o dva týdny později došly dle původního plánu dvouměsíční zásoby tajných ingrediencí a oleje, lidé začali šílet. Abstinenční příznaky proměnily poklidně přibírající zákazníky v agresivní dav, který si místo zdravého pohybu vybral útok na přepracovanou obsluhu Popeyes. Ovšem v rámci této mánie se nejedná pouze o prosté lidi, kteří chtějí „chléb a hry”, v dnešním překladu „Dámejídlo a Netflix”. Tato smažená senzace se dokonce dostala do magazínu NewYorker díky spisovatelce Helen Rosner, které jej popisuje jako „Sendvič, který zachrání Ameriku.” 

Nakonec kuřecí šílenství vytlačilo cenu vzácného sendviče až na rekordních 7 tisíc dolarů (163 tisíc korun) v rámci aukce.

Společnost se rozhodla abstinující zákazníky rozptýlit trochou humoru, než doplní nečekaně rychle vyprodané zboží. Proto jim fast-food Popeyes nabídl kampaň B.Y.O.B. (Bring Your Own Bun), ve které lidem s trochou nejistého sarkasmu doporučuje objednat si malá smažená kuřecí prsíčka a vložit je do vlastního pečiva. 

Nicméně reakce na sociálních sítích zatím žádné zlehčení situace nenaznačují. Naopak reklama zbytečně rozdráždila střízlivěcí zákazníky, kterým v očích plane spíš původní překlad výzvy B.Y.O.B. prezentovaný skupinou Linkin Park. 

Nicméně to už zvuk kručících žaludků uslyšela konkurenční společnost KFC a (tento týden) vypustila do světa kombinaci hlavního chodu, dezertu a kalorické hodnoty úměrné deseti trdelníkům plněných zmrzlinou s čokoládovou polevou na Staroměstském náměstí: kuřecí prsíčko ve sladkém objetí dvou fritovaných valinkou glazovaných donutů — servírujeme zatepla.

Dle záznamů z roku 2019, Spojeným Státům patří dvanáctá příčka co do míry obezity a zdá se, že je tato nízká pozice mrzí. Tato země chce zkrátka vyhrát, stejně jako americké fast-foodové řetězce, které v tuto chvíli stále bojují o konzumní prvenství v těsném závodu stehýnko na stehýnko. Jak velké budou proporce jejich zákazníků na konci závodu? Kdo ví. 

Zdroj: adage.combusinessinsider.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama Twitter YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: